Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Varling av mail og hvilemodusproblemer

Anbefalte innlegg

Jeg har 2 ting som plager meg med min ASUS G1S:

Den vil ikke inn i hvilemodus. Når jeg trykker på hvilemodusknappen, slår skjermen seg av,m nin pcen surrer og går likevel. Slår ser aldeles ikke av i alle fall, slik den gjorde før. Er det en prossess som surrer og går? Jeg har ingen anelse om hva som er galt.

Problem 2:

MSNen bruker alltid å vise om jeg har fått mail og gir meg beskjed når en ny mail kommer inn. Nå viser den ingenting, og jeg får ikke beskjed om nye mailer. Den oppdaterer seg ikke. Kun når jeg starter pcen, kommer det opp at jeg f.eks har fått 3 nye mailer. Så ser jeg på dem og, og da pleide varselet å forsvinne. Der det stod (3) på msnen. Men uansett om jeg har sett på dem eller slettet dem står det forstatt (3). Den blir på en måte ikke oppdatert.

Jeg har installert msn på ny, men det er akkurat likt.

Noen som vet hva dette kommer av?

Det er kun 2 uker siden pcen ble formatert, og vil gjerne kunne løse disse problemene på en annen måte enn formatering.

Håper noen har noen smarte svar og løsninger til meg:-=

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problem 1:

Aktiver dvalemodus (i kontrollpanel under strømsparings-ikonet).

Alternativt, om du bare ønsker hvilemodus, installer originaldriverne (ser du skrev under at du hadde nylig formatert, kanskje du også har lastet ned oppdaterte drivere som ikke her 100% kompatible?).

Problem 2:

Bruker ikke MSN, kan ikke hjelpe deg her. Men vet det finnes en del gratisprogrammer som sjekker mailen for deg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...