knutby Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er det noen som vet hvordan man får mmc snap-in til exchange 2003? Regner med at det er det jeg må ha for å få opp exchange skillearkene på brukeregenskaper i AD. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hvilken snap-in modul skal du egentlig ha til Exchange? Du har både System manager, ADUC og Exchange Message tracking senter tilgjengelig i MMC default. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Hmm jeg forklarte muligens litt knotete. Det jeg vil ha er å få exchange skillearkene på egenskaper for bruker. Altså når du går på egenskaper for brukeren i AD. Jeg har disse skillearkene på exchange serveren, men ikke på men arbeidsstasjon. Adminpack er lagt til, men fikk ikke disse. Jeg antok bare at man måtte ha noe utvidet exchange snap-in for at det skulle fungere. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Installer Management tools for Exchange på domenekontrolleren så kommer de. Leter du finner du kanskje denne separat i installasjonskilden. Lenke til kommentar
Borgy246 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Exchange-MMC-plugins for desktop-maskiner finner du på exchange-CD-en, husker ikke hva det heter. Dette må installeres på maskinen som du ønsker å fjernadministrere exchange-serveren fra, på samme måte som du må gjøre med adminpack'en. Endret 5. februar 2008 av Borgy246 Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 akkurat som det som allerede er nevt: http://www.petri.co.il/administer_exchange...p_2000_2003.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå