Haddeland Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Har Motorola T720 vanlige ringetoner og polyfoniske? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ja, om du tenker etter så finner du ut at de ringetonene som sier [ring ring] som en vanlig hustelefon, bare bruker en kanal. M. a. o. monofone ringetoner Lenke til kommentar
Haddeland Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Ja, om du tenker etter så finner du ut at de ringetonene som sier [ring ring] som en vanlig hustelefon, bare bruker en kanal. M. a. o. monofone ringetoner .........?????????? Så da er det vanlige ringetoner også?? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Alle mobiler med Polyfoni har somoftest også Monofone toner i seg. Alle de vanligste SE, Siemens, Nokia og Motorola har Monofone i seg. Bare et problem, man blir lei av de monofone ettter en dag og vil helst slette dem siden de bruker unødvendig mye plass. Lenke til kommentar
Haddeland Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Alle mobiler med Polyfoni har somoftest også Monofone toner i seg. Alle de vanligste SE, Siemens, Nokia og Motorola har Monofone i seg. Bare et problem, man blir lei av de monofone ettter en dag og vil helst slette dem siden de bruker unødvendig mye plass. Hva er monofon? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 det motsatte av polyfon, kun en kanal, sånne som er på 3310 for eksempel Lenke til kommentar
Haddeland Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg har en 3510 som jeg er drittlei di tonene på. går det an å få vanlige ringetoner toner på den? Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Ja, det skulle gå an, jeg hadde 3510 før, og er overlykkelig etter at jeg gikk over til Motorola T720 Lenke til kommentar
Haddeland Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Hva gjør jeg da for å få vanlige toner???? Vil du vise meg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 hvis du vil ha vanlige pipelyder, er det bare å laste de ned fra f. eks. www.digidots.co.uk Der finner du gratis pipelyder og gratis polyfoniske ringetoner. Bare trykk på adr., let frem den ringetonen du vil ha, gå inn på samme adressen i telefonens wap-browser, og finn den samme ringetonen... Voila... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Grunnen til at de polyfoniske på 3510 ikke er så bra som de andre sine er at den telefonen kun har 4 kanalers MIDI, eller 4 stemmer mot 16 som er vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå