OlaOlablakken Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bruker Hardware.no Dynamisk skin,men får ikke svart på noen innlegg...får bare en side som er bredere enn huset mitt.... Kun hurtigsvar som fungerer...noen som har en god ide ? Blitt så lei av alt tullet her.... PS ! Denne posten er opprettet når jeg har "HArdware.no" skinnet...fikk ikke opprettet noen post med Hardware.no Dynamisk skin.... Dette skinnet bruker jeg pga "Min Assisten" viser "Innlegg siden sist besøk" på en normal måte!. Håper noen gidder å svare på dette... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Godt at det ikke bare er meg :-) Håper noen av moderator-guttene gidder å svare på/ordne dette snarest ! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Diverre er det nok berre teknisk som kan gjere noko med det, moderatorene har ingen muligheit anna enn å rapportere det vidare til teknisk. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hvilken nettleser brukes? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Opera 9.23 for Windows XP her med JRE 1.6. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 InternetExplorer 7.0.5730.13 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har samme problemet når jeg bruker IE 6 komma ettellerannet Firefox går bra Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Bruker dere forøvrig den nye Hardware dynamisk eller den gamle? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har ikke problemet med det nye dynamiske skin'et oppdaget jeg nå Lenke til kommentar
nomore Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eg har kun brukt Hardware.no Dynamisk så langt, men bytter til Hardware.no Dynamisk Ny så får vi se Lenke til kommentar
Panter Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ga beskjed om dette for lenge siden, men fikk aldri så mye så et spørsmål el fra noen i Hw-nettverket. Ikke første gangen jeg har meldt feil uten noen repons, er ikke akkurat imponert. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Jeg bruker den "gamle" Hardware.no Dynamisk. Jeg liker ikke den nye,pga listingen av "Nye innlegg siden sist besøk" er heelt på trynet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Jeg ga beskjed om dette for lenge siden, men fikk aldri så mye så et spørsmål el fra noen i Hw-nettverket. Ikke første gangen jeg har meldt feil uten noen repons, er ikke akkurat imponert. Slik skjer desverre enkelte ganger mtp antallet tilbakemeldinger vi får, men vi jobber med tiltak for å minske de tilfellene fremover. Når det gjelder denne buggen så sliter jeg med at jeg ikke klarer å reprodusere det, bruker dere noen programmer elns som går inn for å endre innholdet (ad-blockers, slått av javascript, elns) eller stoppe innhold? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Eg har en paranoid hardware brannmur, men denne pleier å gi beskjed dersom den stopper noe. Noe den ikke gjør i denne sammenheng. Ellers kjører eg kun AV fra Panda Antivirus. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Har same problem med IE, kun Hardware.no Dynamisk. Funker fint med Opera. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Er dette enda et problem, eller har det blitt løst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg