shadowfall Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hei jeg hadde litte problemer med Internet explorer,den skal hele tiden få problemer og må avsluttes. hva er galt? manglere jeg oppdateringer? Har startet å bruke Mozilla FiReFoX, funker mye bedere den er også raskere en Internet explorer Edit: feilen er fiksa takk til alle som hjalp til =) Endret 31. januar 2008 av shadowfall Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Explorer er et egennavn, så vensligst behandle det som et egennavn. Og Internet Explorer og Explorer er delvis ikke det samme, de deler kansje noen funksjoner men det er alt. Endret 30. januar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
shadowfall Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Explorer er et egennavn, så vensligst behandle det som et egennavn. Og Internet Explorer og Explorer er delvis ikke det samme, de deler kansje noen funksjoner men det er alt. La oss holde oss til saken Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 La oss holde oss til sakenHvilken sak? At IE suger? Dt var nytt for meg Lenke til kommentar
shadowfall Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) La oss holde oss til sakenHvilken sak? At IE suger? Dt var nytt for meg Nei, jeg er sier ikke at internet explorer suger. men jeg lurer på hva grunnen til at internet explorer er bøgga på pcn min Det er saken. Endret 30. januar 2008 av shadowfall Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Nei, jeg er sier ikke at internet explorer suger. men jeg lurer på hva grunnen til at internet explorer er bøgga på pcn min Det er saken. hvorfor bry seg med IE, når du har ett bedre alternativ instalert? Firefox liten bokstav Endret 30. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 men jeg lurer på hva grunnen til at internet explorer er bøgga på pcn min Det er saken. "Hjelp, Word er bøgga på maskinen min og må avsluttes!" Hvordan tror du noen her kan hjelpe deg når du gir oss minimalt med informasjon? Dessuten er ikke IE verdt å kaste bort tid på. Kos deg med Firefox (ikke FireFox, Espen), du, så blir verden et mye bedre sted. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 FiReFoX skrives det. Opera er også et godt valg. IE hadde jeg ikke brydd meg i problemene med engang Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Nei, det skrives "F1R3F0X", Myth - "Firefox is spelled 'FireFox' and abbreviated FF" Reality - Firefox is spelled F-i-r-e-f-o-x - only the first letter capitalized (i.e. not FireFox, not Foxfire, FoxFire or whatever else a number of folk seem to think it to be called.) The preferred abbreviation is "Fx" or "fx". - Source Kilde: http://home.comcast.net/~SupportCD/FirefoxMyths.html Rettskriving ftw! Endret 30. januar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan jo nevne at Opera er en sikrere, bedre og raskere nettleser. (Enn Firefox altsa) Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Bruker veldig skjelden IE som regel berre når eg må, anbefal FireFox (favoritt) eller Opera, men det ser ut til og være ein feil i syteme ditt prøve og ta ein windows update og last ned eit program som heiter CCleaner og rydd opp i registere ditt fikser ein god del små feil. Endret 30. januar 2008 av Neddo Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Bruker veldig skjelden IE som regel berre når eg må, anbefal FireFox (favoritt) eller Opera, men det ser ut til og være ein feil i syteme ditt prøve og ta ein windows update og last ned eit program som heiter CCleaner og rydd opp i registere ditt fikser ein god del små feil. Hva? Edit: Skjønte hva du mente nå. Endret 30. januar 2008 av iNeo Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kan jo nevne at Opera er en sikrere, bedre og raskere nettleser. (Enn Firefox altsa) Sikrere???? På hvilken måte da? Raskere? Tja, benchmarks sier så, men erfaring i bruk sier det motsatte=) Firefox er atskillig mer brukervennlig en Opera, så FF er en sikker vinner=) Forøvrig burde kanskje trådstarter kjøre en spywarescan... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Siden tråden omhandler programvare flyttes tråden til Programvare-forumet. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 av og til er addons korrupte og må fjernes. prøv dette: verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill Internet Explorer innstillinger. legg addons inn på nytt. lykke til Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Edit: feilen er fiksa takk til alle som hjalp til =) Hva var løsningen? Lenke til kommentar
shadowfall Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2008 Edit: feilen er fiksa takk til alle som hjalp til =) Hva var løsningen? jeg bare dreit i IE og bruker Firefox Lenke til kommentar
Airbeam Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg synes IEs brukergrensesnitt er rotete. Jeg bruker firefox og har gjort det i 4 år. Om IE er dritt er opp til den enkelte og bedømme selv. Men det er ikke til å feie under matta at firefox og opera haler innpå microsoft. Konkuranse er sunt. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Jeg synes at du skal sjekke litt ang. dette med at IE må lukkes. Det KAN tyde på at det ligger noe malware på PC-en. Hent Combofix, og legg det på skrivebordet Kjør combofix.exe, og følg veiledningen. Post loggfilen fra combofix (c:\combofix.txt) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Internet explorer bare dritt? I korte trekk, visst faen! Opera eller Firefox er mye bedre. Ting ser bedre ut, funker bedre, går raskere, og er mye sikrere. Internett Explorer er og blir en flopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå