Theo343 Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Er det noen som har sett Displayport brukt på Laptop ennå? Synes at HDMI har fått ett svakt feste også på Laptop-fronten jeg.Jeg synes HDMI kommer mer og mer inn på laptop fronten nå. DisplayPort kan man ikke vente å få i særlig grad på Laptops før det er etablert i skjerm og skjermkortmarkedet først, noe som vil ta tid. Hysk at DP vil erstatte DVI og VGA, mens HDMI erstatter SVHS, Compositt, Component mm. Endret 4. februar 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
G Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Det er det jeg mener med ett svakt feste. At det har såvidt begynt å feste seg. Unnskyld forvirringen jeg skaper med ordvalget mitt. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Lydoverføring via DisplayPort? Ellers så har jeg go tro i Theo's innlegg... Lenke til kommentar
Somle Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ser frem til de begynner med optisk signaloverføring fra pc til skjerm. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Dette var godt over et år siden..virker ikke som det forsvinner med det første iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå