Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Heisann! Hva mener dere om at gutter bruker ansiktpleie, fuktighetskremer osv? Selv har jeg ikke noe imot det. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Dette har vel blitt tatt opp uendelig mange ganger før? Har du forsøkt å søke etter liknende tråder? Mange av dem har blitt stengt, siden diskusjonen alltid sporer over til en debatt om legning osv... Jeg bruker en masse kremer og rensemidler selv (mest fordi jeg er eksembarn, men ), og mange av vennene mine bruker mye tid på å holde huden ren. For ren og glatt hud er og blir finere (det er vel så til de grader allmennkunnskap at det er objektiv fakta? ) enn fettete, kvisete hud. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Heisann! Hva mener dere om at gutter bruker ansiktpleie, fuktighetskremer osv? Selv har jeg ikke noe imot det. jeg ler om jeg ser noen som sitter på skolen med fuktighetskrem. om de driver med noe hjemme på badet driter jeg i det. det er ille om de snakker om hvilket merke de bruker og slikt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg ler om jeg ser noen som sitter på skolen med fuktighetskrem. om de driver med noe hjemme på badet driter jeg i det. det er ille om de snakker om hvilket merke de bruker og slikt. Hva legger du i ordet "ille"? Det er jo et enormt utvalg fuktighetskremer osv. Skal man først ha en, er det jo greit å ha en som funker osv? Tenk deg noen ikke-nerdete gutter som sitter og overhører noen pc-interesserte gutter som diskuterer skjermkort, merker osv osv, ting som er helt gresk for dem. Ville det vært greit av dem å beskrive det som "ille" at de gadd å diskutere merker og slikt? Grunnen til at jeg kverulerer litt på det, er at jeg faktisk har diskutert merker på forskjellige uktighetskremer med en venn av meg. Det handlet om hvilke merker som innehold mest parfyme og fargestoffer. (Huden min er veldig lite glad i parfyme og fargestoffer.) Lenke til kommentar
StockDama Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Gjør meg ingen verdens ting, er bare positivt at mannfolk også har skjønt greia med å holde huden i orden. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) jeg ler om jeg ser noen som sitter på skolen med fuktighetskrem. om de driver med noe hjemme på badet driter jeg i det. det er ille om de snakker om hvilket merke de bruker og slikt. Hva legger du i ordet "ille"? Det er jo et enormt utvalg fuktighetskremer osv. Skal man først ha en, er det jo greit å ha en som funker osv? Tenk deg noen ikke-nerdete gutter som sitter og overhører noen pc-interesserte gutter som diskuterer skjermkort, merker osv osv, ting som er helt gresk for dem. Ville det vært greit av dem å beskrive det som "ille" at de gadd å diskutere merker og slikt? Grunnen til at jeg kverulerer litt på det, er at jeg faktisk har diskutert merker på forskjellige uktighetskremer med en venn av meg. Det handlet om hvilke merker som innehold mest parfyme og fargestoffer. (Huden min er veldig lite glad i parfyme og fargestoffer.) Ille adv, komp. verre, superl verst (norr illa) 1. vondt, ubehagelig, fælt 2. vondt, fiendlig snakke i- om andre 3. uheldig, dårlig, elendig det gikk dem i- 4. brukt forst: bli så i- syk 5. adj: stygg, fæl få en i- medfart Men altså, jeg tror han mener det er feminint. Og YES, bring motargumentet ditt; "når ble det å ramse opp dyre merker på fuktighetskremer feminint? Æsj, jeg vil ikke ha kviser blablabla." For noen menn så er "fashion" feminint. Er vi enige? Endret 1. februar 2008 av Tatt av vinen Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå