daubyj Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Komedien "Meet the Spartans" topper kinolistene i USA, foran Stallones "Rambo". Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det burde vel kanskje si litt mer om det Amerikanske kinopublikumet i stedet for selve filmen... Personlig så var det kun Scary Movie jeg har likt av denne type parodifilmer.. Men mistenker at det var fordi jeg var såpass mye yngre da jeg såg den. Synes det er synd at sånn simpel humor som dette skal spille inn såpass med penger.. Så klart faller jo dette i smak hos noen og jeg synes at enkelte scener er morsomme. Men alt i alt er dette veldig dårlige filmer i mine øyne.. Tviler på at jeg gidder å ta meg bryet med å leie den når den kommer. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Samme som med Epic Movie dette, traileren er så forbanna morsom, men når du kommer på kinoen? Du blir flau over deg selv, at du faktisk brukte penger, og støttet denne drittfilmen! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Er i hvert fall nok av ting å parodisere i 300. Spesielt digitalt påførte muskler Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Skal si det er stor forskjell på ratingene på Rambo og Meet the Spartans. Meet the spartans ser bare utrolig teit ut. 8.2 Rambo 2.2 Bottom 100: #50 Meet the Spartans Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg