Ramah Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Spørsmålet blir dermed: Når kommer JP (eller SonyCenter eller andre) med A350 med kitobjektiv til 6.500,-? Jeg får svare på mitt eget spørsmål: Nå tilbyr JP a350 kit til 7.299,- men nå får man 800,- innbytte på et hvilketsomhelst kamera, så sluttprisen er 6.499! Og der løp jeg og kjøpte! Lenke til kommentar
Flums Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er sikkert litt kjipt å høre, men brodern kjøpte Sony A700 til svigerfar sin for latterlige ca 5000,- i USA forrige helg (mener det var 890 dollar). Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Det er sikkert litt kjipt å høre, men brodern kjøpte Sony A700 til svigerfar sin for latterlige ca 5000,- i USA forrige helg (mener det var 890 dollar). Yes, the Alpha 700 is really overpriced in Norway, not only compared to the US but also to EU. Finally Sony Nordic woke up, they decided a price decrease yesterday with emidiate effect. So prices (everywhere in Norway, not only with us) will go down by Friday or Monday the latest. Endret 1. mai 2008 av JPstoney Lenke til kommentar
JPstoney Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Spørsmålet blir dermed: Når kommer JP (eller SonyCenter eller andre) med A350 med kitobjektiv til 6.500,-? Jeg får svare på mitt eget spørsmål: Nå tilbyr JP a350 kit til 7.299,- men nå får man 800,- innbytte på et hvilketsomhelst kamera, så sluttprisen er 6.499! Og der løp jeg og kjøpte! just for interest, what camera did you give as "exchange"? A real beauty? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Ville byttet inn mitt gamle, Nikon filmbaserte kompaktkamera fra midten av 90-tallet. Hadde ikke vært noen annen måte å få noen som helst penger for det Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg for min del hadde troppet opp med et av de to Kodak 110-kameraene jeg har liggende i en skuff, hi hi Lenke til kommentar
Ramah Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 just for interest, what camera did you give as "exchange"? A real beauty? Har ikke kjøpt ennå, ettersom butikken ikke har hatt åpent etter at jeg oppdaget innbyttetilbudet ennå. Men jeg har egentlig spekulert litt på det. Jeg kan ikke helt huske at jeg har noe gammelt kamera liggende. Så ettersom det står "hvilket som helst kamera" så regner jeg med det går å bytte et gammelt Sony Ericsson "kamera" med mobiltelefonkunksjonalitet... Lenke til kommentar
Ramah Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det er sikkert litt kjipt å høre, men brodern kjøpte Sony A700 til svigerfar sin for latterlige ca 5000,- i USA forrige helg (mener det var 890 dollar). Yes, the Alpha 700 is really overpriced in Norway, not only compared to the US but also to EU. Finally Sony Nordic woke up, they decided a price decrease yesterday with emidiate effect. So prices (everywhere in Norway, not only with us) will go down by Friday or Monday the latest. Jeg har sett siste JP-katalogen (mai), og der koster det 9999,- etter cashback. Er det den nye prisen eller vil det bli ennå billigere? Setter de prisen ytterligere ned på 350 også? Lenke til kommentar
alfa50 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er sikkert litt kjipt å høre, men brodern kjøpte Sony A700 til svigerfar sin for latterlige ca 5000,- i USA forrige helg (mener det var 890 dollar). Yes, the Alpha 700 is really overpriced in Norway, not only compared to the US but also to EU. Finally Sony Nordic woke up, they decided a price decrease yesterday with emidiate effect. So prices (everywhere in Norway, not only with us) will go down by Friday or Monday the latest. Hei Det er mulig at jeg har fulgt dårlig med, men har Alpha 700 gått ned i pris i løpet av mai ? Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er A350 et sånt kamera som en "holder" med fingarane(, ala 450D)? Eg likte ikkje grepet det kameraet, men A700 var god å holde i. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Det er kun, bare og utelukkende Canon som lager slike modeller. Takk og pris for det. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Det er mulig at jeg har fulgt dårlig med, men har Alpha 700 gått ned i pris i løpet av mai ? I såfall har det ikke kommet forbrukerne tilgode. Det ligger fortsatt på 10.000,- det har gjort lenge. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Først tenkte jeg at Sony er stor i ord, liten på jord. Dessverre er det en dårlig beskrivelse, siden størrelse er et relativt begrep her. They don't put the action where the mouth is, er vel mer treffende. Sony lover og lover basert på kritikk, men i praksis håper de at vi til slutt går lei av å klage. Slik de alltid har gjort med hifi. Min Pro Walkman kjøpte jeg i Newcastle for 250 pund for 17 år siden. I Norge kostet den ... tada: 7000 kroner! Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Først tenkte jeg at Sony er stor i ord, liten på jord. Dessverre er det en dårlig beskrivelse, siden størrelse er et relativt begrep her. They don't put the action where the mouth is, er vel mer treffende. Sony lover og lover basert på kritikk, men i praksis håper de at vi til slutt går lei av å klage. Slik de alltid har gjort med hifi. Min Pro Walkman kjøpte jeg i Newcastle for 250 pund for 17 år siden. I Norge kostet den ... tada: 7000 kroner! Jeg skjønner ikke hva du mener med dette innlegget? Hva er informasjonsverdien i forhold til Sony A300/350? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg skjønner ikke hva du mener med dette innlegget? Hva er informasjonsverdien i forhold til Sony A300/350? Jeg tror han tenker på at Sony er overpriset i Norge. Lenke til kommentar
okio Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Hmm Ut i fra hva en kan lese på andre forum så ser det ikke ut til at vi skal være redde for at prisen kommer til å gå nevneverdig ned heller. http://www.twice.com/article/CA6562110.html Se og diskusjonene som pågår om det samme på forumene hos Dpreview og Dynaxum **************** Okio Endret 5. juni 2008 av okio Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Det er sikkert litt kjipt å høre, men brodern kjøpte Sony A700 til svigerfar sin for latterlige ca 5000,- i USA forrige helg (mener det var 890 dollar). Yes, the Alpha 700 is really overpriced in Norway, not only compared to the US but also to EU. Finally Sony Nordic woke up, they decided a price decrease yesterday with emidiate effect. So prices (everywhere in Norway, not only with us) will go down by Friday or Monday the latest. Nå har det gått 2 Måneder siden JPstoney sa at prisen på Sony A700 skulle settes ned, etter hva jeg kan se er prisen den samme ennå. kr 9 989,00 (inkl. moms) Har Sony Nordic ombestemt seg tro? bare undrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå