Anders Moen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei Noen som vet hvor i Norge jeg kan kjøpe filmen Bang Bang you're dead? Husker at jeg så på den i fjor en gang på tv2 (lagde en tråd om den om jeg ikke husker feil...), men fikk plutselig lyst til å kjøpe den nå Har bare funnet den et sted, altså på "DVDstrax" eller noe, men den koster 198,- der. Det syns jeg var litt dyrt med tanke på at jeg så noen som fant filmen til 149,- i år 2002 som er året filmen ble gitt ut Noen som vet noen billigere steder? (Jeg fant forresten ikke filmen på den sida han fyren fant den til 149, de selger den nok ikke der mer) takker for hjelp (er det forresten her jeg skulle poste det her, eller?) Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCRE...&item=18889 http://www.play.com/DVD/Region_1/4-/145764...ad/Product.html Men den er Sone 1 da.... EDIT: Wooops, sorry la ikke merke til du hadde sett på DVDStrax.... Hjelper å lese hele ja...lol Endret 30. januar 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Sone 1...hva vil det si? Jaja, finner jeg ikke noen andre steder (i Norge), så bestiller jeg nok fra dvdstrax-greia tror jeg Men du fant ikke noen andre fra Norge da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Sone 1 vil si at det tilhøre Nord-Americas formatet. Her i norge har vi Sone 2. DVD spilleren din (dersom kjøpt i norge) vil nok være låst til Sone 2 med mindre den er betegnet "Sonefri". Men de fleste DVDspillere kan låses opp via en kode som du taster inn. Søk etter DVD spilleren din etter "Zone free code" eller noe før du kjøper ivertfall. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ahh, ok. Skjønner For å være ærlig så syns jeg det bare hørtes dumt ut med de sone-greiene, men... Edit: Men jeg har bestilt fra dvdstrax, så da er tråden...ferdig hehe Endret 30. januar 2008 av Anders Moen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå