just-in-box Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 jeg skal på et p-party til helga å lurer till på hva jeg skal være :s greia er at man skal kle seg ut som noe som begynner på P feks. politi, ponnie, prins men jeg synes ikke noen av de jeg har finni på er noe kule eller morsome. det jeg hadde håpet på var at noen kunne komme med forslag om hva jeg kan være:D ???? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Penis ? Nei si det det er mange ord som begynner på P Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 PAKKE! det er bare å lage papp-klær, så er du ferdig. evt papir, playmo Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) PAKKE!det er bare å lage papp-klær, så er du ferdig. evt papir, playmo En jeg kjenner dro den pakkesaken en gang. Fant en svær pappkasse som han hadde på seg, og brukte alt julebåndet som "parykk". Funket fint, da alle vi kom over lurte på hvorfor det stod en enom julepakke utenfor huset deres/midt i veien. Han vakte oppsikt i alle fall. Men å prøve å drikke eller spise var helt umulig. Og han tok stor plass... Vær kreativ, prøv noe veldig unikt unikt. Plutonium? Finn noe grønn, selvlysende spray, og en hvit kjeledress. Burde vise på fest det... Prozac - Ta igjen en hvit kjeledress, og før opp alt av galskap om hvor fint du funker mot deprimerte damer som trenger litt glede i livet på den. Pastor - Selvforklart. Drikk "vievann" og "altervin". Husk salmebok. Alle damer skal velsignes Edit: ser nå at jeg kanskje er litt sent ute... oh well... håper festen gikk fint i alle fall Endret 13. mars 2008 av Zetheus Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 I desse påske tidje kan du jo selfølgeleg kle deg ut som påskeharen.! He du noko gul pels og nebb kjem du langt. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Han kommer ikke langt med pelsen og nebbet uten en tidsmaskin som kan transportere han tilbake til januar. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Dette emnet er så til de grader utdatert, men jeg foreslår p-pille. Tenk å se en fyr i p-pille kostyme på fest.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 I desse påske tidje kan du jo selfølgeleg kle deg ut som påskeharen.! He du noko gul pels og nebb kjem du langt. Nebb på en påskehare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå