Gå til innhold

trenger hjelp!!! :)


Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg fps mer enn 60???i cs?counte strike!

skjermprosessor:--------- GeForce4 Ti 4600

Busstype: ----------------AGP (PCI-modus)

BIOS-versjon:-----------4.25.00.27.31

Kortminne:-------------128MB

IRQ:--------------------16

Type TV-dekoder:--------Conexant CX25871

 

+ er det et bra grafik kort? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja du trenger seriøst hjelp. For det første er posten feilpostet, i tillegg er det et dårlig formulert emnefelt og et dårlig formulert spørsmål. Og jeg tror neppe du har brukt forumets søkemotor/google.

 

Vil du ha hjelp bør du først rette opp det jeg skrev ovenfor, derretter bør du fortelle oss litt mer om hardware, OS osv.

 

edit: hopsann, der rundet jeg 500 poster! *hurra*

Lenke til kommentar
Ja du trenger seriøst hjelp. For det første er posten feilpostet, i tillegg er det et dårlig formulert emnefelt og et dårlig formulert spørsmål. Og jeg tror neppe du har brukt forumets søkemotor/google.  

 

Vil du ha hjelp bør du først rette opp det jeg skrev ovenfor, derretter bør du fortelle oss litt mer om hardware, OS osv.

 

edit: hopsann, der rundet jeg 500 poster! *hurra*

 

Ikke for å 'disse', men vet du i det hele tatt hva du snakker om?? Selfølgelig bruker GeForce-kortet ditt AGP-slot!! Bios versjon har vel egentlig ikke så veldig mye å si? hehe

 

 

Mye vaktmestere og wannabe-pc-eksperter her! Alle skal leke moderator og gjøre narr av folk som kanskje ikke har så utrolig peiling på pc.

 

Greit nok å si ifra om at inlegget hans var feilpostet, men det kan gjøres på en annen måte.

Dessuten så går det an å prøve å hjelpe isteden for å kun skrive inn et innlegg fordi da runder man "500 poster", eller fordi du er Prof.DR.ING-PC og veit at nye GF-kort benytter AGP-slot (!)... ehhh...

 

Latterlig og patetisk syns nå jeg...

 

btw, håper svaret til J_Irenicus gav svar.. jeg personlig har ikke mye å bidra med i henhold til det kortet eller spillet.

 

...hmpf

Lenke til kommentar
Ja du trenger seriøst hjelp. For det første er posten feilpostet, i tillegg er det et dårlig formulert emnefelt og et dårlig formulert spørsmål. Og jeg tror neppe du har brukt forumets søkemotor/google.  

 

Vil du ha hjelp bør du først rette opp det jeg skrev ovenfor, derretter bør du fortelle oss litt mer om hardware, OS osv.

 

edit: hopsann, der rundet jeg 500 poster! *hurra*

 

Ikke for å 'disse', men vet du i det hele tatt hva du snakker om?? Selfølgelig bruker GeForce-kortet ditt AGP-slot!! Bios versjon har vel egentlig ikke så veldig mye å si? hehe

 

 

Mye vaktmestere og wannabe-pc-eksperter her! Alle skal leke moderator og gjøre narr av folk som kanskje ikke har så utrolig peiling på pc.

 

Greit nok å si ifra om at inlegget hans var feilpostet, men det kan gjøres på en annen måte.

Dessuten så går det an å prøve å hjelpe isteden for å kun skrive inn et innlegg fordi da runder man "500 poster", eller fordi du er Prof.DR.ING-PC og veit at nye GF-kort benytter AGP-slot (!)... ehhh...

 

Latterlig og patetisk syns nå jeg...

 

btw, håper svaret til J_Irenicus gav svar.. jeg personlig har ikke mye å bidra med i henhold til det kortet eller spillet.

 

...hmpf

 

greit. Sorry, det var unødvendig.. Glemmer lett at det er mange som ikke kan altfor mye om pc. Du kan få mere fps dersom du skrur ned innstillingene i selve spillet. Nå har jeg ikke spilt cs noe særlig, men det er sikkert en del man kan fjerne. Som f.eks antialiasing, vertex shading osv.. Du har et veldig bra skjermkort. Rart at du ikke har mere fps. Hva annet er du i besittelse av? Cpu, minne osv? OS (Operativsystem)?

Lenke til kommentar

Det du må gjøre er å laste ned dette programmet :

 

http://members.brabant.chello.nl/~p.vanmel...les/reforce.zip

 

For win2k og xp kjører alle spillene på 60 Hz, selv om monitoren din er stilt inn høyere. Derfor får du ikke mer en 60 fps.

Så med dette programmet fikser du dette problemet ved å stille inn ønsket herz på ønsket oppløsning. Så hvis du spiller med 800x600, så stiller du inn hz på det nivået skjermen din er stilt inn på. f. eks 85 hz. Da vil du få 85 fps i cs. Jeg pleier å ligge konstant på 85 fps. Hvis skjermen din takler 100hz. Så vil du kunne i teorien ligge på 100 fps. Hvis det er tilfellet, så stiller du det inn programmet.

Lenke til kommentar
Ja du trenger seriøst hjelp. For det første er posten feilpostet, i tillegg er det et dårlig formulert emnefelt og et dårlig formulert spørsmål. Og jeg tror neppe du har brukt forumets søkemotor/google.  

 

Vil du ha hjelp bør du først rette opp det jeg skrev ovenfor, derretter bør du fortelle oss litt mer om hardware, OS osv.

 

edit: hopsann, der rundet jeg 500 poster! *hurra*

 

Ikke for å 'disse', men vet du i det hele tatt hva du snakker om?? Selfølgelig bruker GeForce-kortet ditt AGP-slot!! Bios versjon har vel egentlig ikke så veldig mye å si? hehe

 

 

Mye vaktmestere og wannabe-pc-eksperter her! Alle skal leke moderator og gjøre narr av folk som kanskje ikke har så utrolig peiling på pc.

 

Greit nok å si ifra om at inlegget hans var feilpostet, men det kan gjøres på en annen måte.

Dessuten så går det an å prøve å hjelpe isteden for å kun skrive inn et innlegg fordi da runder man "500 poster", eller fordi du er Prof.DR.ING-PC og veit at nye GF-kort benytter AGP-slot (!)... ehhh...

 

Latterlig og patetisk syns nå jeg...

 

btw, håper svaret til J_Irenicus gav svar.. jeg personlig har ikke mye å bidra med i henhold til det kortet eller spillet.

 

...hmpf

Det der var kanskje det mest patetiske innlegget jeg har lest på lenge. Kan du svare på spørsmålet til trådstarter uten litt tilleggsinfo om hardware og OS kanskje? Ikke? Synes nå det er greit å be vedkommende om å komme med mer info for å senere kunne prøve å hjelpe, istedet for å bare skrive piss om andre personer. Men du er tydeligvis mest opptatt av det siste. Har du ingenting å bidra med burde du holde fingern langt unna tastaturet, gjør oss den tjenesten neste gang.

Lenke til kommentar

Fått surra ut pikken din igjen nå? ehh.. åja.. hakke... riktig riktig...

 

Poenget mitt var, dersom du har omløp i hodet til å forstå det, at jeg reagerte på måten du gikk fram på.

 

Hadde du formulert deg på en annen måte; kanskje ved å spørre ut hva slags specs/os han benyttet først, og deretter rådet han til å søke litt i forumet. Og til slutt minnet han på at hadde feilpostet. OG ALT PÅ EN MER RESPEKTABEL MÅTE!

 

Fordi det eneste du sitter igjen med ved å være så breial, er bli sett som en ordentlig tøffelhelt bak skjermen... dersom du har sett Jay & Silent Bob Strikes back, så kan jeg si deg at du er en typisk skikkelse som de fjortis datanerdene de banker opp på slutten...

 

.....serru....

Lenke til kommentar
Fått surra ut pikken din igjen nå? ehh.. åja.. hakke... riktig riktig...

 

Poenget mitt var, dersom du har omløp i hodet til å forstå det, at jeg reagerte på måten du gikk fram på.

 

Hadde du formulert deg på en annen måte; kanskje ved å spørre ut hva slags specs/os han benyttet først, og deretter rådet han til å søke litt i forumet. Og til slutt minnet han på at hadde feilpostet. OG ALT PÅ EN MER RESPEKTABEL MÅTE!

 

Fordi det eneste du sitter igjen med ved å være så breial, er bli sett som en ordentlig tøffelhelt bak skjermen... dersom du har sett Jay & Silent Bob Strikes back, så kan jeg si deg at du er en typisk skikkelse som de fjortis datanerdene de banker opp på slutten...

 

.....serru....

Blir nesten skremt over hvordan enkelte personer greier å totalt latterliggjøre seg selv bare ved å skrive et par setninger. Mulig du har hatt en blåmandag men jeg anbefaler likevel at du glemmer brukernavnet spraydog, og logger deg på som en ny bruker om noen dager. Brukernavnet spraydog vil aldri ha min respekt lenger.

Lenke til kommentar

Ehh.... kan godt gi deg en blåmandag hvis det er det du er hypp på...

 

Dersom du fremdeles ikke har fattet poenget mitt så fikk jeg visst rett i at det er svært lite omløp i skallen på deg...

 

Ellers så må du fortsette å studere lesekunnskapene dine i 2.klasse slik at du kan lese navnet mitt du ikke skal respektere lenger... :roll: :hump:

 

*Er så dritenslei av alle disse fjortisene*

Lenke til kommentar

Løsninger:

1)Slå av VSynz

2)Øk refreshraten din(how er forklart over)

3) Skriv max_fps 100(dette hjelper ikke uten de andre, men tror du må gjøre dette selv om de andre er fikset)

4)For å svare på ditt siste spørsmål, Ja det er et bra grafikkort. Det 3. beste på grafikkmarkede(uten å regne med 4800 da denne yter praktisk talt identisk med 4600 siden det er samme kort bare med Agp8)

 

Ellers er det vel typsik at svaret ikke kommer før en 2-3 poster er lagt ut. Å disse fyren pga han legger ut detaljert info om sitt grafikkort blir galt, da han tydligvis har kopiert det fra et diagnoseprogram, uten kunskap nok til å vite hva som påvirker FPS, kansje derfor han spør oss. At han ikke gir en detaljert beskrivelse av resten av systemet sitt er relativt irrelevant, da cs kjører flytende på det meste med det grafikkortet. Kjører det selv flytende på 500Mhz og Gf2Ti, og han har sansynligvis et bedre system.

Håper min post var til hjelp.

P@rm@nn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...