Litek89 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Er jo det... Å gå for det sikre eller usikre, og det er jo veldig ofte slik at du får det du betaler for Får fly litt rundt i butikker å se! Men tar mer enn gjerne imot flere råd fra dere her inne! Men svarte hvor det frister med en 50 tommer! Edit: litt omformulering Endret 31. januar 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du har veldig mye rett i det du skriver constant.Men er du så uheldig å få innbrening i de nye Plasmatv så er det en enkel måte å få det bort på. Du setter tv.n på en kanal som ikke har signal (snø) la den stå der i 1 til 2 tim så er det borte. Men får du innbrening i en LCD som er veldig skjelden men som kan hende,så tar det ett par dager før det er borte. Det jeg prøver å si er att det er mye skremsel ang Plasma å innbrening det er ikke så ille som mange vil ha det til. LCD er ikke noe dårlig valg men hvist man skal se film/Tv så er Plasma ennå ett hakk foran. LCD sliter ennå med "baklys" å setter du de ved siden av verandre så ser du hva jeg mener Men det har mye å si på kvaliteten på det man kjøper. Det er en grund att en 50" LCD koster 10-15 tusen, jeg tror att det kan vere mye "baklys" på den uten å si noe helt sikkert men for all del det kan vere en super Tv. Jer tror det er litt lurt å dra litt runt å titte LCD/Plasma står som regel side ved side i butikkene å da kan man dømme selv Ha en fin kveld. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, tror jeg skal følge rådet ditt der Tusen takk Lenke til kommentar
toazty Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 denne da? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....15&cid=5415 har ikke testen den eller sett den.. men hører at det er et godt kjøp.. menne.. det er ikke 1080p Lenke til kommentar
Constant Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) Men er du så uheldig å få innbrening i de nye Plasmatv så er det en enkel måte å få det bort på. Du setter tv.n på en kanal som ikke har signal (snø) la den stå der i 1 til 2 tim så er det borte. Virkelig? Dette har jeg ikke fått med meg. Er dette noe helt nytt? For jeg vet med egen erfaring at det ikke fungerer med plasma-tv som er litt over 1 år gammelt. Jeg kjenner til at man kan løse innbrenning på LCD (her tenker jeg på eldre pc-skjermer som fikk innbrenning) med å vise et helt hvitt bilde over lengre tid, men trodde ikke noe lignende fantes for plasma. Angående LCD-tv og innbrenning så kan jeg ikke si at det er noe problem man må ta hensyn til ettersom tiden det ville ta for et statisk bilde å brenne seg fast på en av dagens LCD tv'r ville vært urealistisk å forestille seg selv ved svært aktiv bruk. Igjen kan det da argumenteres med at det nå også tar lang tid før dagens plasma får innbrenning, men det er en diskusjon jeg ikke ønsker å gå inn i akkurat nå. Oppsummerende vil jeg si at for min del så foretrekker jeg plasma til vanlig tv og film. Skal jeg i tillegg koble på spillkonsoller og pc ville jeg heller gått for LCD. Endret 31. januar 2008 av Constant Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 denne da? http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....15&cid=5415 har ikke testen den eller sett den.. men hører at det er et godt kjøp.. menne.. det er ikke 1080p Ser ikke forskjell på 720 og 1080 så HD-Ready holder i lange baner for meg Den stiller i samme klasse som Philips, men nå er vell Philips mer kjent på Plasma enn Samsung er. Philips er vell plasmakongen og samsung LCD ^^ Lenke til kommentar
persa30 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 (endret) men trodde ikke noe lignende fantes for plasma Joda en kolega ringte meg sist uke, da hadde sneipen spilt Gitar Hero (eller hva det hete) før han gikk på skolen å glemt å slå av Tv å PS3 slik sto det til han kom hjem fra jobb 2tia. Han ringte meg å spurte hva han skulle gjøre, jeg kom da på ett tipps som sto her eller om det var på itavisen om det. Han gjorde som jeg forklarte tidligere bare litt lengre for å vere sikker å det funka. Jeg pleier å si skal du se Film/Tv å litt spill 42"+ Plasma. Spill/Pc å litt Film/Tv 42"- LCD. Endret 31. januar 2008 av persa30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå