Gå til innhold

FACEBOOK-account renset og deaktivert, bedt om å få den slettet - Hva skjer nå?

Galexon

Anbefalte innlegg

Har renset alt fra min facebook-account, da jeg er blitt bitt av fornuften, og vil bli kvitt denne utingen.

Har deaktivert den også, med spørsmål til facebook om å få kontoen slettet permanent.

Er det noen andre der ute som har gjort det samme, som kan si hvor lang tid det vil ta, eventuelt om de i det hele tatt vil slette kontoen?

Har jeg som tidligere bruker av facebook noen rettigheter i forhold dette? Kan jeg forlange kontoen slettet, dersom jeg føler dette er nødvendig for min egen sikkerhet?

På forhånd takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bilder og den ting har facebook full rett og bruke san som dei vill, det ga du godkjenning til når du oppretta kontoen.

Den berre deaktiver kontoen din du får ikkje sletta den men kan hende dei har eit system at den er sletta 30, 60 dager etter den er deaktivert

Lenke til kommentar
Bilder og den ting har facebook full rett og bruke san som dei vill, det ga du godkjenning til når du oppretta kontoen.

Den berre deaktiver kontoen din du får ikkje sletta den men kan hende dei har eit system at den er sletta 30, 60 dager etter den er deaktivert

Okey. Jeg skal ikke bruke facebook-kontoen mer, så jeg vil nok gå inn om noen måneder for å sjekke om den fremdeles er der. Har i det minste slettet alt informasjon om meg selv, gått under navnet "Anonym Anonymsen" og endret hjemlandet til Sverige osv:P

Lenke til kommentar
Hva er det dere egentlig er redde for?

facebook driter i hvor dere bor, hva favoritt filmene deres er, og hvem dere dater.

Det er en kommersiell side som er ute etter penger, og thats it.

Hvis noen kan forklare meg denne paranoian rundt FB..

Tror ikke du har skjønt helt tegninga. Før så betalte bedrifter millionervis av kroner for å få fakta om spesifikke personer. Nå trenger de kun å registrere seg på en side å få gratis tilgang på en av verdens største person-databaser, som personene har lagt ut informasjon om.

Endret av Nrjey
Lenke til kommentar

Millioner faktisk..

Jeg er sikker pa at de som vet at en bedrift ville betalt millioner for infoen ens ikke ville registrert pa FB.. Og alle mulige andre og som setter pris pa at infoen er holdt hemmelig.. Alle de andre som er registrert der driter i det fordi infoen dems er ubrukelig for resten av oss..

Og man kan ikke "bare registrere sa har man infoen", man ma bli lagt til av personen bevisst, og personen kan skjule eller oppgi sa mye info den vil.

Ikke tegn en falsk tegning av situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...