Wut? Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei, jeg lurer på om det er mulig å blø i hjel mens man sover? På en fest i helgen klarte jeg å knuse en bacardi flaske i hodet på meg selv (ikke spørr hvorfor) og fikk ett lite kutt. så hvist plutselig såret åpner seg, er det da mulig får en frisk person som meg å blø til døden i søvnet uten at jeg merker det? EDIT: emnetittel og diverse leife. Endret 30. januar 2008 av Wut? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ja det vil jeg tro, men ikke fra et kutt i hode.. (det kommer i grunn på hvor kuttet er).. Er du i tvil, bruk superlim Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Skal vi se... Eksen overlevde et anslått blodtap på 1,6-1,8 liter... Tror du at du blør mer enn dette i løpet av natta? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 I helskotte. Ja man kan faktiskt dø i søvne av å blø ihjel, men da burde kuttet være dypt og relativt stort og kanskje til og med på en stor blodåre slik at kroppen ikek klarer å reparere seg selv, eller at man har bløder syke som vil si at blodet ikke koagulerer... noe som gjør at vi ikke blør ihjel av feks små sår. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hmm det var en eller annen kjent kriger som endte sitt liv med neseblod i en alder av ca. 40. Husker ikke navnet nå. Så ja, man kan absolutt dø av å blø ihjel i søvne, akkurat som når man er i våken tilstand. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Skal vi se... Eksen overlevde et anslått blodtap på 1,6-1,8 liter... Tror du at du blør mer enn dette i løpet av natta? Nei, tror ikje det. men litt ekkelt at man kan det, og faktisk ikke merke noe. at ikke kroppen vil merke det og prøve å få deg selv bevist på det. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jepp, det er en skummel ting. Akkurat som hjerteinfrakt og slag for.eks. Veldig mye farligere når det kommer til sjangsene for å overleve om du blir utsatt for det i søvne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå