Goliath Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fom. 2 februar så blir alle bomstasjonene i Oslo automatisert, dvs. ingen myntbetaling overhode. Hva skjer med de Securitasfolka som sitter i disse buene? Omplassering eller arbeidsledighet? Lenke til kommentar
The zero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Med dagens arbeidsmarked tror jeg de vil klare seg! Et annet spørsmål jeg stilte meg da jeg så det på TV er: Hva om jeg kommer uten kontanter, evt. kun sedler? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Poenget er jo at du får regning etterpå. Og de ansatte jobber jo som du sier i Securitas (eller er det Falck?), så de har nok jobbsikkerhet. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Med dagens arbeidsmarked tror jeg de vil klare seg! Et annet spørsmål jeg stilte meg da jeg så det på TV er: Hva om jeg kommer uten kontanter, evt. kun sedler? Veldig enkelt... Bilen din blir tatt bilde av, og faktura for enkeltpassering blir sendt i posten. Mynt/Coin og Manuel fjernes. Lenke til kommentar
The zero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Blir som Bergen det, du passerer, 15 kroner koster det. Du får faktura tilsendt. Det koster ca. 6 kroner å sende et brev, ergo 9 kroner igjen. Dessuten må noen printe ut og pakke konvoluttene. Er det er plussprosjekt? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Printing og pakking skjer med maskiner, og de betaler neppe 6 kr til posten. I tillegg tenker jeg de kommer til å sende faktura for flere passeringer om gangen. Når du trekker fra timeprisen til de ansatte tror jeg vi snakker profitt ja. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Virker som et tiltak for å få flyttet disse jobbene andre steder deg hvor det trengs mer. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hurra, nå trenger vi bare å innføre fotobokser som tar bilder av alle uansett så kan kjøremønsteret ditt og hvor du har vært og når registreres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå