LillaGubben Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har utrolig nok klart å miste dekslene på begge linsene mine på to dager! Burde hatt sånn som satt fast i kameraet med en tråd.. Hvor kan man kjøpe deksel til linser billig? Har to nikon objektiv, 52mm. Tenkte i samme slengen å kjøpe noe renseutstyr for linsene (spesielt siden de nå sikkert er blitt skitne av å ligge uten deksel noen dager...) Hva anbefales og er lett å bruke? Takk for svar! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg hadde kjøpt mitt her et sted: http://search.ebay.com/search/search.dll?s...op=1&fsoo=1 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har objektivene mine oppbevart i kameravesker hele tiden. Lokkene er aldri på, aldri noe problem. Blir ikke skitne. Har på solskjermen istedet og det fuingerer både mot skader (istedet for filter) og mot møkk fra bunn av kameraveska (der det ikke er møkk, men kun støv) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Kjøp av denne typen, som er enkel å ta av selv med solblenderen montert på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå