Eyefitness Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nettopp kjøpt Canon 40d og oppdaget at den har nevnte firmware. Er denne såpass ny at den ikke trenger byttes, eller har den feil som gjør det nødvendig? Hadde trodd at et kamera kjøpt nå skulle hatt versjon 1.05, men dengang ei. Forøvrig veldig fornøyd med kameraet etter det lille jeg har fått testet det . Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) This firmware update (Version 1.0.5) incorporates the following improvements and fixes. 1. When playing back images just after recovering from Auto Power Off, the display now shows the last image played back. 2. During remote shooting, images are now displayed on the camera's LCD monitor right after they are taken. 3. Corrects a warning message in Korean that appears when updating the firmware. 4. Corrects errors in the Spanish menu screens. 5. Corrects a phenomenon that prevented printing with some print systems. 6. Corrects a rare phenomenon in which file numbers or image numbers were sometimes skipped. Er noe av dette et problem for deg? 1.05 er vel siste. søk litt mer på google. Endret 29. januar 2008 av abbarve Lenke til kommentar
andreash Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Nettopp kjøpt Canon 40d og oppdaget at den har nevnte firmware. Er denne såpass ny at den ikke trenger byttes, eller har den feil som gjør det nødvendig? Hadde trodd at et kamera kjøpt nå skulle hatt versjon 1.05, men dengang ei. Forøvrig veldig fornøyd med kameraet etter det lille jeg har fått testet det . Som sagt før: Hva er problemet? Er det ikke bare å legge inn siste firmware selv? Kameraet har sikkert ligget i butikken en liten stund, og de tar jo ikke ut kameraet for å oppgradere det. Dette er helt vanlig. Andreas Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 This firmware update (Version 1.0.5) incorporates the following improvements and fixes. 1. When playing back images just after recovering from Auto Power Off, the display now shows the last image played back. 2. During remote shooting, images are now displayed on the camera's LCD monitor right after they are taken. 3. Corrects a warning message in Korean that appears when updating the firmware. 4. Corrects errors in the Spanish menu screens. 5. Corrects a phenomenon that prevented printing with some print systems. 6. Corrects a rare phenomenon in which file numbers or image numbers were sometimes skipped. Er noe av dette et problem for deg? 1.05 er vel siste. søk litt mer på google. Takk for svar. Så ikke ut til at det var rare endringen. Mulig punkt 6 kan ha en viss betydning for min del, men øvrig så jo uviktig ut. Jeg er ikke glad i å surre med dataprogrammer (derav nicket, som er et forsøk på selvironi) - så jeg unngår det om det ikke er absolutt nødvendig. Lenke til kommentar
Eyefitness Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Som sagt før: Hva er problemet? Er det ikke bare å legge inn siste firmware selv? Kameraet har sikkert ligget i butikken en liten stund, og de tar jo ikke ut kameraet for å oppgradere det. Dette er helt vanlig. Andreas Nå var det ikke mitt poeng å lage noe stort nummer ut av at det var v.1.04. Leste bare nylig i en tråd her at de som selges nå har 1.05 og regnet med det. La ut spørsmålet fordi jeg lurte på om det var nødvendig å bytte firmware... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå