Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei godtfolk! Jeg har nylig skaffet meg en flott bærbar pc. Det er en EASYNOTE MH35-U-028D. Flott pc, flotte greier. Har Windows Vista Ultimate på den tom! Uansett, alt er flott på pcen men graffik/video kortet er noe dritt... Det er et SiS Mirage 3 Graphics... Dritt greier. Jeg lurer bare på: er det mulig å sjøpe nytt hardware til en bærbar? Kan den oppgraderes? Noen anbefalinger innen rimelige/effektive skjermkort? Kan alltid regne med dere! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Dette kortet integrert, så det kan ikke skiftes. Om du har ambisjoner som grafikk har du ikke gjort noe godkjøp dessverre. Endret 29. januar 2008 av zonko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Dette kortet integrert, så det kan ikke skiftes. Om du har ambisjoner som grafikk har du ikke gjort noe godkjøp dessverre. Arg... jaja. Jeg for vel holde meg til de tidløse spillene som feks Warcraft 3 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Om du kjøpte den nå nettopp på Elkjøp (vet de selger PB), har du jo en måneds returrett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå