Ustedalen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tenkte jeg kunne lage denne tråden, siden det er sikkert en hel del som har vært innom en folkehøyskole, eller skal på en. I dag har jeg sendt inn søknad på Torshus sin linje Høyt og Lav linje og Lofoten sin Ski-Klatring-Canda linje. Noen som har noen erfaringer med disse linjene eller skolene? Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har savnet en slik tråd! har søkt på Bandlinja på Vefsn og reiseliv på ringebu. erfaringer? Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) ,, Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) Maa si at Lofoten sin Ski-Klatring-Canada eller dykking linje frister veldig, skal ikke se bort i fra at jeg gaar paa en av de linjene etter vgs foer jeg bestemmer meg for hva jeg skal studere. Endret 3. februar 2008 av master air Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Ble offisielt tatt inn på Lofoten i går. Tror jeg kommer til å gå der. Lenke til kommentar
master air Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Grattis, jeg forventer innformasjon om hvordan det er der (sett at du velger aa gaa der selfoelgelig). Det virker som et veldig kult sted aa ta ett tenke aar. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har lyst til å gå på folkehøyskole, men føler det blir litt "bortkastet" da jeg også kunne ha tenkt meg å fortsette utdanning. Selv om man får aldri så mye erfaringer, nye venner, kjempemange opplevelser osv. føler jeg det blir "bortkastet" på en måte... Lenke til kommentar
dauhau Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Har lyst til å gå på folkehøyskole, men føler det blir litt "bortkastet" da jeg også kunne ha tenkt meg å fortsette utdanning. Selv om man får aldri så mye erfaringer, nye venner, kjempemange opplevelser osv. føler jeg det blir "bortkastet" på en måte... 3 studiepoeng får du jo også da =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå