Gå til innhold

Jukebox Zen eller iPod...

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en harddiskbasert mp3-spiller, og da er det vel stort sett to aktuelle muligheter... Prisen er vel det beste argumentet for Zen, pluss at den skal ha en suveren lydkvalitet. Men jeg ser også at den både er større og tyngre enn iPod. Så hva skal man velge..?

Har såvidt holdt iPod'en i hånda, men har ikke sett Zen i virkeligheten, så jeg har ikke noe ordentlig inntrykk av størrelsen på den. Noen som har noen gode råd/erfaringer å komme med? Er i så fall svært takknemlig... Spilleren bør være egna til å ha i lomma på sykkelturer osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du analyserte jo problemet selv veldig bra.

Vil du ha en "billig" en så velger du Zen, vil du ha en mindre en så velger du iPod...

Hvis det ikke haster vil jeg anbefale deg å vente litt, det vil nok komme MANGE gode harddiskbaserte mp3spillere i løpet av året. Hadde foresten vært kult å ha en med videomuligheter. At man bare kan putte inn en divx eller xvid film, så kan man plugge den på en TV... det kommer nok snart det også vil jeg tippe...

Lenke til kommentar
Du analyserte jo problemet selv veldig bra.

Vil du ha en "billig" en så velger du Zen, vil du ha en mindre en så velger du iPod...

Hvis det ikke haster vil jeg anbefale deg å vente litt, det vil nok komme MANGE gode harddiskbaserte mp3spillere i løpet av året. Hadde foresten vært kult å ha en med videomuligheter. At man bare kan putte inn en divx eller xvid film, så kan man plugge den på en TV... det kommer nok snart det også vil jeg tippe...

følger du med man?archos multimedia jukebox har videomuligheter samt tv-ut,riktignok så er ikke kvaliteten allverdens men men.

selges hos mpx.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...