xHermansen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg skulle hatt noen ganske bra høytalere, trenger da frontsett og bakhøytalere. Jeg må ha noen som spiller høyt og bra Har nå en xelent 15 tommer basskasse på 4000 rms Og forsterker på 1500 rms Så trenger noe som står i stil til dette. Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva har du plass til da?? Morel Hybrid Ovation 5 eller 6, er et meget godt valg. www.morel.no Der finner du forsterker til det også, hvis du ikke har... Bak høyttalere trenger du ikke da Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Hva har du plass til da??Morel Hybrid Ovation 5 eller 6, er et meget godt valg. www.morel.no Der finner du forsterker til det også, hvis du ikke har... Bak høyttalere trenger du ikke da Jeg har plass til høytalere opp til 6*9. Du har ikke link eller noe på de som er bra? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Har du 6x9 i dørene fremme? Skal love deg at lydbildet blit en del bedre med et komp.sett! Har hørt mye bra om Morel Tempo! Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Nei, jeg har vel ikke plass til det i dørene, men i hattehylla kan jeg ha det.. men hva med en 6 tommer i dørene, og 6*9 i hattehylla? og kanskje diskanter på dash'en? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Drit i 6x9 i hatthylla, og bruk mere penger på frontsett www.morel.no Lenke til kommentar
xHermansen Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 åja skal se litt hva jeg finner.. trodde egentlig det var ganske viktig med gode høytalere i hattehylla jeg, men da vet jeg det Lenke til kommentar
Defus Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 De beste høytalerene bør være framme i bilen, og det er bare å drite i høytalere bak om du skal ha de på forsterker. Jeg ville sett på Morel, som noen har sagt her allerede. UsAmps er gode forsterkere, som også blir solgt av www.morel.no Jeg ville også sett på Hertz komponentsett og forsterker fra Audison. Eller focal komponentsett også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå