Gjest Slettet+129837 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) hei... når jeg prøver å åpne et spill som krever java eller teste java så krasjer internet explorer med meg, så den blir lukket automatisk... Jeg har prøvd å installere igjen Java online visjon og java offline visjon men forsatt samme problem. Jeg får ikke brukt java Hva er problemet? Endret 6. februar 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hva er problemet? Internet explorer Løsning: Last ned firefox Endret 29. januar 2008 av _Viper_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det der er ikke noe svar i det hele tatt. Jeg spurte om det finnes løsning for dette..Jeg kunne ha brukt firefox hvis jeg ville men jeg vil ikke bruke den så det er derfor jeg spør om det finnes en løsning Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 prøv dette: verktøy>alternativer for internett>avansert>tilbakestill Internet Explorer innstillinger. reinstaller java. lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hei page.. Jeg prøvde dette her før jeg har lagd denne topic, så jeg har prøvd masse rart, til og med system gjenoppretting har ikke hjulpet meg,, jeg tror at det er virus som krasjer internet explorer når jeg bruker java fordi hver gang jeg går på prossesor listen så finner jeg iexplorer.exe prossesorer selv om internet explorer ikke er åpnet. Jeg vet at det er en virus som tukler med iexplorer.exe fordi jeg har hatt flere viruser som gjør det samme men jeg klarer å slette dem, men nå så klarer ikke engang Norton Internet Security 2007 å finne den Lenke til kommentar
H80 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det der er ikke noe svar i det hele tatt. Jeg spurte om det finnes løsning for dette..Jeg kunne ha brukt firefox hvis jeg ville men jeg vil ikke bruke den så det er derfor jeg spør om det finnes en løsning Hvis du absolutt vil bruke Internet Exploder finner du nok ikke mange sympatisører på dette forumet. De fleste oppegående mennesker velger bort IE til fordel for bedre alternativer, dersom det ikke finnes bedriftspolitiske føringer eller lignende (men jeg regner med at du ikke spiller Java-spill i arbeidstiden). Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Du finner nok flere sympatisører enn det H80 tror. Det er svært mange meget oppegående mennesker som bruker IE og som ikke føler behov for å fortelle at de som bruker noe annet ikke er oppegående. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 (endret) jeg vil bare fikse det prblemet er det noen som kan si meg hva er løsningen uten å bytte Internet Explorer 7? Endret 3. februar 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) jeg fant feilen. Og det er at jeg instalerte den nyeste java og da fikk jeg crash av den, da jeg kjøpte pc-en så hadde jeg med gammel visjon av java, ca. java 5, men jeg klarte ikke å finne den så jeg tilbakestilte hele pc-en min til fabrikktilstand!!! Endret 28. april 2008 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå