Gå til innhold

Down Memory Lane - 80/90 - tallet

Melisma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, gammel legobygger her og! Holdt faktisk på en stund med det også, gikk jo over til Technic Lego etterhvert. Playmo dreiv jeg også litt med, men det var ikke like gjevt som Lego.

Fader... Jeg fikk skikkelig lyst til å bygge litt Lego nå, jeg!

Får man kjøpt Lego løst nå for tiden? Vil gjerne bygge noe ut fra egen hjerne.

:)

Lenke til kommentar
Og Alana, jenta fra fremtiden på tv.

var det hu jenta som kunne "dusje" inni en sånn dings?? hu var dritskitten også gikk hun inni en sånn greie også ble hun helt ren og fin igjen! :p

Tharos: han Laffen gjorde meg dritstressa og sur :hrm: og jeg kan fortsatt den dag idag høre han si "håhå" i bakgrunnen av alle marerittene mine :ermm: Portveien 2 ødela livet mitt...

Endret av Melisma
Lenke til kommentar

var det hu jenta som kunne "dusje" inni en sånn dings?? hu var dritskitten også gikk hun inni en sånn greie også ble hun helt ren og fin igjen! :p

..

"Wash!"

Også hadde hu en "transducer" på hodet som kunne fikse alt. Den lagde en sånn kul, blå stråle.

Lenke til kommentar

Noen som husker denne dama?

1.1399686!img1399669.jpg

Jeg hadde mang en time foran skjermen mens Ingrid Espelid Hovig stod og juksa som bare det.

Så har vi denne karen, som bestandig så ut som han sov, mens han satt og leste et eller annet.

Jeg sovnet som regel til slutt jeg og. :D

249950.jpeg

Noen som husker Trimkvarteret på NRK? Hver gang jeg hørte den råkule intromusikken, måtte jeg bare plystre med, og se litt eldretrim. I tillegg må jeg innrømme at hun instruktørdama var litt småhot. :!:

Tharos: han Laffen gjorde meg dritstressa og sur :hrm: og jeg kan fortsatt den dag idag høre han si "håhå" i bakgrunnen av alle marerittene mine :ermm: Portveien 2 ødela livet mitt...

:!: Unnskyld, men det er forferdelig morsomt å høre!

Titten-Tei var min favoritt, av NRK-dukkene. Så mye kult han fant på hele tiden!

Endret av Tharos.
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...