nls Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Lego (for noen kroner ? prøv 10-tusenvis hehe) A-Team på tv (BA er kongen!) Airwolf (disclaimer, ikke se den i voksen alder, det ødelegger nostalgien) Knight Rider (Hasselhof og Kit ! ) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Åh, gammel legobygger her og! Holdt faktisk på en stund med det også, gikk jo over til Technic Lego etterhvert. Playmo dreiv jeg også litt med, men det var ikke like gjevt som Lego. Fader... Jeg fikk skikkelig lyst til å bygge litt Lego nå, jeg! Får man kjøpt Lego løst nå for tiden? Vil gjerne bygge noe ut fra egen hjerne. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Og Alana, jenta fra fremtiden på tv. var det hu jenta som kunne "dusje" inni en sånn dings?? hu var dritskitten også gikk hun inni en sånn greie også ble hun helt ren og fin igjen! Tharos: han Laffen gjorde meg dritstressa og sur og jeg kan fortsatt den dag idag høre han si "håhå" i bakgrunnen av alle marerittene mine Portveien 2 ødela livet mitt... Endret 6. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Lurer på om han her slår meg... Tror jeg skal rydde plass i påska og bygge opp all legoen min. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Og Alana, jenta fra fremtiden på tv. var det hu jenta som kunne "dusje" inni en sånn dings?? hu var dritskitten også gikk hun inni en sånn greie også ble hun helt ren og fin igjen! .. "Wash!" Også hadde hu en "transducer" på hodet som kunne fikse alt. Den lagde en sånn kul, blå stråle. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Noen som husker denne dama? Jeg hadde mang en time foran skjermen mens Ingrid Espelid Hovig stod og juksa som bare det. Så har vi denne karen, som bestandig så ut som han sov, mens han satt og leste et eller annet. Jeg sovnet som regel til slutt jeg og. Noen som husker Trimkvarteret på NRK? Hver gang jeg hørte den råkule intromusikken, måtte jeg bare plystre med, og se litt eldretrim. I tillegg må jeg innrømme at hun instruktørdama var litt småhot. :!: Og Alana, jenta fra fremtiden på tv. Tharos: han Laffen gjorde meg dritstressa og sur og jeg kan fortsatt den dag idag høre han si "håhå" i bakgrunnen av alle marerittene mine Portveien 2 ødela livet mitt... :!: Unnskyld, men det er forferdelig morsomt å høre! Titten-Tei var min favoritt, av NRK-dukkene. Så mye kult han fant på hele tiden! Endret 6. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Tharos, jeg satt óg klistra til skjermen for å se Ingrid jukse, samt Eldretrimmen. Noe av det morsomste på TV i sin tid. Kun pga. sangen Jeg trimma gjerne med Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Eldretrimmen rocka jo huset da! Russ 94/95/96/97/98 Vi er Uller'n gutta, vi er kuuuule, vi drikker whisky'n bar, røsk oss i balla! Endret 6. februar 2008 av Melisma Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Se filmen hos Youtube Yndlingsserien min som liten, tror jeg. Nostalgiii! Endret 6. februar 2008 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det glade 90-tallet. Jeg minnes også pog, fredrikssons fabrikk og midt i smöröyet. Pog var genialt! Hva gjelder PC-spill husker jeg "Theme Hospital", "Twisted Metal" og "Worms 2" godt. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Åh, GJETT om Theme Hospital var stressende når man hadde kommet et visst nivå opp. Herre, så gøy det var. Og Worms 2. Oh man. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ace of Base-konsert på samfundet den 22. januar. :-D Samfundet.no - Ace of Base Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Bamsebybjørnene! http://www.youtube.com/watch?v=xurhkqv7tuQ Bamse fortel eventyr! (på tysk, dessverre) http://www.youtube.com/watch?v=OBntqs4pq0A Jeg vil være liten igjen.. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) ååå, det er så mye jeg har glemt men som jeg blir minnet på nå i denne tråden Jeg vil også være liten igjen Endret 10. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 He-Man jo! Fyfader som de gamle seriene banker de nye ned i støvet på intromusikk! (Og alt annet, for den saks skyld.) Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2009 Dette er en av de beste introene som svenskene har kommet med noen gang! Ahh, bringer frem gode minner dette showet her ja.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå