Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har allerede laget en tråd om gamle barne-tvserier: Tråden for barne-tvnostalgikere Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg savner gode gamle TV-Godt. Posen fra Nidar med liten Stratos, to Bamsemums, nøkkel(?) mm. (Hvorfor i hule Hå kommer bilde av hver eneste Viking-spiller opp når jeg søker på "tv-godt" på Google? ) Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Det er Absolute Music 9 som er best. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Jeg ble populær med pog Vel, pop og pop fru blom, kidsa slutta i det minste å erte meg så lenge jeg spilte og vant over de Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 Hvaaaa var vel livet uuuuuten deeeeg Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Favorittfilmen i barndommen : Endret 2. februar 2008 av Tharos. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Favorittfilmen i barndommen : Ah, gjett om! Jeg har nettopp anskaffet den på DVD, og Atreyu er atter igjen min helt! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Hvaaaa var vel livet uuuuuten deeeeg Haha, knallbra at du nevner denne! Dette var stor, stod underholdning, husker jeg. "Go'mårron, flickor!" Geir Kvarme som Tommy er jo dessuten en fantastisk rollefigur. Hoho. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Haha, jeg måtte le godt når jeg mimret litt, og kom på mitt første møte med live-musikk. Er det fler enn meg som husker Ståle Stiil? Mobbing e no svineri! :!: Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 (endret) Ståle Stiiil var tøffest, da! Jeg hadde kassett med han; "YO!". Haha, haha.. Noen som samla på ishockeykort rundt 1994-95? Det var helt vilt populært der jeg bodde hvertfall. Pappkort med bilder og statistikk fra NHL. Gudene veit hvorfor det ble så populært. Ellers var barndommen min ganske firkanta. Legoklosser. Denne serien her var råtøff: Det var de slemme. De snille hadde svart og limegrønt som tema. Ah, saker! Endret 4. februar 2008 av JLa Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 En ting som irriterte meg grønn som liten, var at de som bodde i Portveien 2 aldri så den sjiraffen som sneik seg rundt i huset! Jeg hata den sjiraffen av en eller annen merkelig grunn... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Laffen eller Raffen eller hva faen. Han var pes Nei, takke meg til Eli og Jarl JLa, jeg har alle de fra den serien, snille og onde, samt de fra den isverdenen med hvite og blå skip og generelt alt fra den tida. *savn* edit: Når jeg tenker meg om, har jeg LEGO for titusenvis av kroner liggende i feite plastkasser og sekker hjemme et sted Endret 5. februar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hehehe, "du og jeg, Eli". "DU Å Æ, TÆRIE!" Forferdelig morsomt å høre en trønder på TV på den tiden også, som det fremdeles er. Laffen var jo kul da. "Håhå!" sa'n hele tiden. Lystigere sjiraff finnes ikke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Selv er jeg født i 1990, og koste meg igjennom 90-tallet, selv om jeg var ung mesteparten av tiden. Nå strutter jeg igjennom the 00's Men selv er jeg utrolig fascinert over 80'tallet. Mye bra musikk, og mye morro fra det tiåret Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 JLa, jeg har alle de fra den serien, snille og onde, samt de fra den isverdenen med hvite og blå skip og generelt alt fra den tida.*savn* edit: Når jeg tenker meg om, har jeg LEGO for titusenvis av kroner liggende i feite plastkasser og sekker hjemme et sted "Snille" og "onde" er vel egentlig litt feil, det var vel bare to "lag" eller noe sånt. De andre var forresten mer hvite i draktsettet..trur eg..hvit, svart og limegrønn.. Jeg hadde DEN sjørøverskuta også! Knallkul, med seil og kaptein-rom (hva heter sånt?), kanonporter og gallionsfigur. Driiiitkul! Den ble rått støvete med åra, husker jeg... Det ligger LEGO for noen kroner hjemme hos meg også, for å si det sånn. Må nesten finne det frem en gang jeg er hjemme på ferie og ikke har noe å finne på. Og ellers var jo såklart 2 Unlimited heltene. Og Turtles-tegnefilm. Og Alana, jenta fra fremtiden på tv. Den serien fant jeg på jutjub for ikke så lenge sida, og blei sittende og se hele i strekk. Haha... Det var bare spilt inn to sesonger, men jeg fikk aldri sett hvordan det slutta. Glemte aldri den serien. Kan tro jeg ble glad da jeg fant den igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har også sjørøverskuta, samt admiralen og sjørøverbasen og marinebasen osv. Samt full by, ridder-sett med drager og røvere, de sjø-forskerne, politibåt, kystvakt, alt det digge fra 90-tallet ^^ Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jajajaja! Får lyst til å leke med Lego igjen, jeg! Husker du hvor fett det var? Sitte midt oppi en diger HAUG med klosser og bygge tidenes byggverk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ja, mamma og pappa mente alltid at jeg kom til å bli en stor arkitekt eller lignende. Og her sitter jeg og studerer multimedieteknologi. Ja ja, sånn kan det gå Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg husker jeg hadde skikkelig tvangstanker om at alt måtte være i like farger. Helt hvite vegger på hus, alle takplatene i samme farge (svart eller rødt som regel) osv. Jeg forsto meg aldri på disse som bare fant en kloss som passa og var likegyldig til fargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå