Melisma Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Vokste man opp på 80/90-tallet slik jeg gjorde, ja da vet man hvilken herlig atmosfære det var.. Magi var i luften Post det du husker fra den tiden som vi andre kanskje har glemt vekk! Jeg starter med noe vi alle husker, men kanskje har glemt bort? Nemlig Midt i Smørøyet.. ahh, husker da alle samlet seg foran tv'n og god lørdagsmat på bordet Og hvem kan vel glemme vekk Sojte Maske! Her er vignetten til Midt i Smørøyet! Endret 10. februar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hehe, husker midt i smørøyet ja.. Og selv om jeg ikke ble født før i 85 og ikke husker så mye av 80 tallet, så husker jeg godt Walk Of Life med Dire Straits, Wake Me Up Before You GoGo med Wham, Mitt Hjerte Kan Gå I Tusen Bitar med en eller annen svenske, hmm.. Og sikkert mange andre. Og ikke minst alle de fete sveisene og sinnsyke fargene på klærene. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Smørøyet var for mye prat. /thread Hmm, hvorfor virker ikke youtube-tagen min? :< Whatever, følg linken. Endret 29. januar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Pæreisting. Den grønne saftisen med tynt sjokoladetrekk øverst. Var det faktisk Lollipop med pæresmak tro? <3 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hehe. Sjekk Bertine Zetlitz med fancy hår, briller, og ikke minst klær (i den første videoen). Endret 30. januar 2008 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Litt nostalgisk og fant noen videoer som var verd å se igjen. Her er noe jeg husker fra barndommen. Fragglene Brødrene Dahl og Sprektal Stenene Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Ah, den som kunne opplevd barndommen sin igjen . Husker ikke noe fra 80-tallet (logisk nok), men 90-tallet var definitivt ikke så verst. Ninja Turtles var heltene over alle helter, likeså MacGyver (husker jeg ikke feil gikk det på lørdagskvelden på TV2, ikke midt på dagen slik som nå ). Sega var det store for min del, lurer på hvor mange timer som har gått med der mon tro. Endret 30. januar 2008 av andrvas Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 90 tallet ja... hmm husker en tysker med bleika hår som sto i trang gullfarget helsetrøye og rope: Move your ASS Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Scooter Jeg husker og savner Midt i Smørøyet (med Asylet ), samt Pelle og Proffen, pæreis, sitronis (hadde sitrontyggis-stang, vaniljeis med sitronsmak inni og gult "skall" som smakte sitron. Skremmende surt, men jævlig godt. Turtles var også nice. Sammen med Ducktales. Jeg var helt hekta i alle fall. Og Merlin's fotballklistremerker! Jeg har fulle album og masse byttemerker fra 95 til 01 Gikk med skremmende mye penger på det, hadde du skikkelig flaks, fikk du et sølvmerke, de glinsa ^^ Så gikk vel Tramteateret amokk en eller annen gang oppi der, samt Blekkulf. Blekkulf var digg. "Hei på deg, her er jeg, Blekkulf det er meg" Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Er det flere her som husker eller samlet på The Garbage Gang klistremerker? Haha, tror man fikk de i en pakke tyggis eller no sånt.. Jeg hadde en hel vegg fullt av sånne klistremerker Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Sikert ikke ting som har blitt glemt, men ting jeg savner: * Super Mario på Nintendo 8-bit * Commodore 64/Amiga * Nas - Illmatic * En youhurt som jeg ikke husker navnet på, men husker jeg var på gråten da de sluttet å selge den, sikkert rundt 94 (setter stor pris på om noen kan hjelpe hukommelsen min her) * Michael Jackson - han er liksom ikke det samme lengre * Action Man * Farmor sine strikkegensre jeg fikk hver jul * Pelle Parafin * Bussbilletter til 6 kr * De store runde brillene til faren min * Bjørn Dæhlie og Johann Olav Koss * New Kids on the Block * LilleLørdag - Min Drømmesang, TLC - Waterfalls, Blur - Country House, Robyn - Do You Really Want Me, Nick Cave & The Bad Seeds - Where The Wild Roses Grow og Edwyn Collin - A Girl Like You Endret 30. januar 2008 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Abrakadabra, de sangene du har på slutten der er elsk og på Absolute Music 15 til 17 eller noe. Jeg har de i CD-samlinga i alle fall ^^ Jeg for min del savner Go'morgen naturell Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Absolutt Music 15! Burde kanskje tatt med Bombastic også. Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) -Kopiere kassetter, spiller mot spiller og høyst muleg tystnad. -80-talls-tekno(2 brothers on the 4th floor, 2 unlimited, maxx) -Asylet på midt i smørøyet! -Riegel og Hazla, små sjokolader til 50øre stk eller no.. Pakket i alu-folie. Edit: Må jo ha med denne.. Se filmen hos Youtube Endret 30. januar 2008 av toth Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Absolutt Music 15! Burde kanskje tatt med Bombastic også. Pøh, jeg har da Absolute Music 8 Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tror jeg hadde 13 også, men 15 er jo den desidert beste i rekken. Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Noen som husker Pog forresten? Husker det var veldig populært en stund, ilag med nevnte fotballkort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Jeg har Absolute Music 1 til 31 Jeg har vel 800 Pog enda, samt 6-7 slammerter. Dog jeg hadde noen tusen pogs og 30-40 slammerter Endret 30. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Lurer på hvor mine pog har blitt av. Hadde en god del. Når det er sagt så er ikke pog noe jeg savner, gikk alltid rundt og var redd for å tape. Var utrolig spillepress på skolen jeg gikk på. Mange som ble uvenner pga pog, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå