Gå til innhold

Down Memory Lane - 80/90 - tallet


Melisma

Anbefalte innlegg

Vokste man opp på 80/90-tallet slik jeg gjorde, ja da vet man hvilken herlig atmosfære det var.. Magi var i luften :D Post det du husker fra den tiden som vi andre kanskje har glemt vekk!

 

 

Jeg starter med noe vi alle husker, men kanskje har glemt bort? :) Nemlig Midt i Smørøyet.. ahh, husker da alle samlet seg foran tv'n og god lørdagsmat på bordet :love:

 

Og hvem kan vel glemme vekk Sojte Maske! :p

 

Her er vignetten til Midt i Smørøyet!

 

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, husker midt i smørøyet ja.. Og selv om jeg ikke ble født før i 85 og ikke husker så mye av 80 tallet, så husker jeg godt Walk Of Life med Dire Straits, Wake Me Up Before You GoGo med Wham, Mitt Hjerte Kan Gå I Tusen Bitar med en eller annen svenske, hmm.. Og sikkert mange andre. Og ikke minst alle de fete sveisene og sinnsyke fargene på klærene.

Lenke til kommentar

Ah, den som kunne opplevd barndommen sin igjen :roll: . Husker ikke noe fra 80-tallet (logisk nok), men 90-tallet var definitivt ikke så verst. Ninja Turtles var heltene over alle helter, likeså MacGyver (husker jeg ikke feil gikk det på lørdagskvelden på TV2, ikke midt på dagen slik som nå :thumbdown: ). Sega var det store for min del, lurer på hvor mange timer som har gått med der mon tro.

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Scooter :D

 

Jeg husker og savner Midt i Smørøyet (med Asylet :D), samt Pelle og Proffen, pæreis, sitronis (hadde sitrontyggis-stang, vaniljeis med sitronsmak inni og gult "skall" som smakte sitron. Skremmende surt, men jævlig godt.

 

Turtles var også nice. Sammen med Ducktales. Jeg var helt hekta i alle fall.

 

Og Merlin's fotballklistremerker!

Jeg har fulle album og masse byttemerker fra 95 til 01 :p

Gikk med skremmende mye penger på det, hadde du skikkelig flaks, fikk du et sølvmerke, de glinsa ^^

 

Så gikk vel Tramteateret amokk en eller annen gang oppi der, samt Blekkulf. Blekkulf var digg.

 

"Hei på deg, her er jeg, Blekkulf det er meg"

Lenke til kommentar

Sikert ikke ting som har blitt glemt, men ting jeg savner:

 

* Super Mario på Nintendo 8-bit

* Commodore 64/Amiga

* Nas - Illmatic

* En youhurt som jeg ikke husker navnet på, men husker jeg var på gråten da de sluttet å selge den, sikkert rundt 94 (setter stor pris på om noen kan hjelpe hukommelsen min her)

* Michael Jackson - han er liksom ikke det samme lengre

* Action Man

* Farmor sine strikkegensre jeg fikk hver jul

* Pelle Parafin

* Bussbilletter til 6 kr

* De store runde brillene til faren min

* Bjørn Dæhlie og Johann Olav Koss

* New Kids on the Block

* LilleLørdag - Min Drømmesang, TLC - Waterfalls, Blur - Country House, Robyn - Do You Really Want Me, Nick Cave & The Bad Seeds - Where The Wild Roses Grow og Edwyn Collin - A Girl Like You

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...