Gå til innhold

Et par spørsmål

Kenkenski

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat brev fra EF om at jeg har blitt akseptert. : )

Synes det er utrolig rart, siden hun jeg var på intervju hos i molde sa det tok et par uker, og at jeg måtte sende inn karakterene osv før jeg fikk svar. Og ingen av de har sett noen av mine karakterer enda.

"Ditt opptak på programmet er et resultat av dine personlige egenskaper og dine skolekarakterer"

Men de har jo ikke sett mine karakterer:o Ef ass...

Anyways, har jo blitt akseptert, og skal betale de 20 000 nå før 1februar, får bare håpe mamma har pengene klare.

Hvordan er det med stipend, skal jeg bare søke med engang?

Et siste spørsmål. I brevet jeg fikk stod det, "Mens du er i USA som utveklingsstudent vil du bli fulgt opp av CETUSA. Dette betyr at du ikke kan delta på EF's Language and Culture Camp". Nå var det akkurat den campen jeg gledet meg innmari til da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...