mortenmann Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Heisann. Til sommeren skal jeg og en gjeng kompiser interraile Europa i en måned. Dette er noe vi gleder oss veldig til. For å krydre reisen litt har vi bestemt at hver enkelt i reisefølget skal plukke ut en by med tilhørende aktiviteter som vi skal innom på reisen (Alt fra fallskjermhopping, strikkhopping, dykking og rafting til keramikkurs, sightseeing, fjellturer og dans er aktuelt) . Vi ønsker å oppleve eksotiske, sjeldne og spennende aktiviteter. Landene som er aktuelle er alle de vest-europeiske landene + Polen, Tsjekkia, Slovakia, Slovenia, Ungarn, Kroatia, til nød Baltikum og Romania. Det jeg i den sammenheng lurer på om det er noen der ute med skikkelig gode tips til aktiviter/byer som kan være spennende, gjerne noe veldig eksotisk og spesielt. Reisefølget skal ikke fortelle hverandre hvilke aktiviteter som skal gjennomføres før vi kommer til den aktuelle byen, og jeg ønsker å overraske de andre med en fantastisk opplevelse. Turen skal ta sted i august måned. Legg gjerne ved linker, informasjon eller bilder! Takk for gode svar! mvh Mortenmann Lenke til kommentar
Boomerang Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Med aktiviteter mener du noe ekstremsportaktig? Lenke til kommentar
mortenmann Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Det kan være et forslag, ja. Som sagt er jeg/vi åpne for det aller, aller meste så lenge det ikke sprenger et hvert budsjett. Lenke til kommentar
Fylliksen Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Hvordan var turen...? Og var dere innom Interlaken i Sveits? De har noen juveturer som ser helt sinnsyke ut, + et pendelhopp på nesten 100 meter! Dit SKAL jeg en eller annen gang i framtiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå