Danielend Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Hei Eg har ein kopis som blir litt opphissa av å ta på navler... er dette vanlig eller ? det er litt mobbing på grunn av dette men han berre ler med oss.. vi har laga ei gruppe på nettby Om vi som støtter Q sin navlefetish er dette litt over streken ? men han også sakt at om vi får antall medlemmer skal han 200medl; skal stå fram i radioen 500; nettside (laga av q) 1000; lokal avis 10000; Q står fram på TV så spørsmålet mitt er, er dette litt overkill ? vis dere har nettby kan dykk joine gruppa. Endret 29. januar 2008 av Danielend Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Vet ikke om det er så veldig over streken, men at noen Lokal Avis / Tv vil ha dette som nyheter tviler jeg litt på da. Om det er greit for han og dere er helt sikker på dette så ser jeg ikke noen problem med det, noen kan kanskje bli støtt da. Så har jo vi "Navlemannen" i Bergen Lenke til kommentar
Reached Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 er det så interessant på tv og sånt at han har navle fetish da? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Navlemannen er jo rikskjendis blant studenter i Bergen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor i all verden vil noen ha en mann med navle fetisj på nyhetene når det finnes mange andre, som er mye mer spess Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Norges, uhm, Herligste. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Navlefetish eier! Endret 30. januar 2008 av QBab Lenke til kommentar
Battone Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, du kan jo kanskje utdype her hva fetisjen går ut på, for oss uinnvidde.. Er det navleloen, lukta eller kanskje muligheten å kjøre snabben inn i holet.. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Å der var jeg med i nettby gruppa Lenke til kommentar
Danielend Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 ja eg veit at TV ikkje kommer til å være nokke som vi får til, men vi bur i ei lita bugd der ingen ting sjer og då får no lokalavisa nokke å skrive om... radio blir vansklig men nettside er enkelt Ja det er denne rikskjendisn i bergen er no kjent blant studentane i bergen, men ikkje her. Og Battone ... man greier ikkje å stikke nokke inn i navlen, ikkje det du tenker på. Lenke til kommentar
2r3 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Denne "Q" er vel ikkje en litt sånn emo kid fra bryggja som er læring på stryn vgs vel? Lenke til kommentar
Danielend Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 mhm ... vel no kan du nokk lure .. han er ein lærling ja, i nordfjord ja, i stryn ja, på vgsen ingen komentar ... : P Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg kjenner mange med rare fetisher, og det er bare de dem har stått frem med. Jeg tror alle har en slags fetish, og hvis man ikke har vet man det kanskje ikke ennå. det er bra at han har navlefetish og står frem med det fordi da får alle et mere avslappet forhold til sine egene. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Hei Eg har ein kopis som blir litt opphissa av å ta på navler... er dette vanlig eller ? det er litt mobbing på grunn av dette men han berre ler med oss.. vi har laga ei gruppe på nettby Om vi som støtter Q sin navlefetish er dette litt over streken ? men han også sakt at om vi får antall medlemmer skal han 200medl; skal stå fram i radioen 500; nettside (laga av q) 1000; lokal avis 10000; Q står fram på TV så spørsmålet mitt er, er dette litt overkill ? vis dere har nettby kan dykk joine gruppa. Høres kjempe sprøtt ut. Syn`s det er ekkelt med navelen jeg.... Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som skjønner at Daniel bare kødder? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Ingen som skjønner at Daniel bare kødder? Ingenting som forundrer meg i den syke verden vi lever i. Lenke til kommentar
Danielend Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 sorry men dette er ikkje kødd... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Navlefestsj?? Jaja, alt gåran Jeg syns det er ekkelt å bli pilla i navlen hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg