tjuddi Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 3dmark3k ødelagte maskinen min her om dagen, Fikk tips om ati kontrollpanel og catalyst3.1 . Finner bare installerpakke hos ati og den funker fint den , men den avinstallerer 5-6 enheter som teletext .dvcr etc. hvordan kan jeg oppdatere til driverne uten å kjøre installerpakka+ Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Var borti et lignende problem da jeg installerte cat. 3.1 på mitt 9000PRO VIVO. Da forsvant video-in. Installerte diverse ekstra ting, men video-in forble borte. Bruker idag cat. 2.4 og orginaldriverne for at det skal fungere med alle funksjoner. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Mr D: Sikker på at du la inn 'WDM Capture Driver' da? Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Hva heter filen som inneholder driverfilene da? eller er det ikke så lett? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Mr D: Sikker på at du la inn 'WDM Capture Driver' da? Ja. La inn Catalyst 3.01 + Kontrollpanel + WDM + Hydravision + ATI MMC. Prøvde både ny og gammel versjon av MMC og WDM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå