huonki Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei Jeg har tenkt til å kjøpe en ny bil, men har litt lite penger igjen til disposisjon. Så jeg lurte på om noen her kunne være så snill å sende meg litt penger via Paypal. Jeg er en student og trenger dette så fort så mulig. Send så mye/lite dere vil, spiller ingen rolle Logg dere inn på Paypal, og send til denne mailen: [email protected] Takk! Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva om vi alle gir ham 10kr. hver? Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, det kan fort bli penger ut avd et viss det er mange nok som gir 10kr Så kanskje han får nok til og finansiere en bil? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, det kan fort bli penger ut avd et viss det er mange nok som gir 10kr Så kanskje han får nok til og finansiere en bil? Ja, og jeg vil leve med den beste lykke livet ut med tanke på at jeg ga bort en del av en bil Lenke til kommentar
j-- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Haha, nei, hvorfor skal jeg gi penger til deg? Jeg tror det er 185 ting som jeg ville gitt penger til fremfor deg. Lenke til kommentar
huonki Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Haha, nei, hvorfor skal jeg gi penger til deg? Jeg tror det er 185 ting som jeg ville gitt penger til fremfor deg. Faktisk, så spør jeg alle sammen her, ikke bare til deg. Det der var bare unødvendig sagt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror vi avslutter denne lille tiggetråden her og nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg