Trollfjes Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Så lenge det ikke gjør vondt når du puler eller drar'n så skulle vel ikke det være noe problem? Vel... jeg drar ikke forhuden tilbake nå jeg drar`n... jeg finner meg en god stilling... tar et gått tak og setter i gang... ... på en annen side.. jeg har ikke hat sex så det vet jeg ikke... Jeg har samme problem bortsett fra at jeg merker det gjør vondt visst jeg drar den noe lengre enn rett bak glans, huden samler seg opp rett bak glans og bare strengen som holder igjen, tipper med denne operasjonen at jeg får 4 cm lenger, men jeg tør ikke ta den før jeg hører hva man må igjennom Lenke til kommentar
neadii Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Berre eit lite spørsmål: Er det ikkje den som holder tunga så den ikkje detter bak i halsen då? Har ikke hatt den siden jeg var 3 eller noe. Er snart 18 nå. Lever enda. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Trenger en innføring her: Hvilken streng? Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Trenger en innføring her: Hvilken streng? Den som går fra forhud til penishode Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Har bare et ord som kan beskrive den følelsen..... Au! xD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 (endret) Er det ikke mulig å "trene opp" forhuden slik at den blir litt løsere? Det vil si, sette av litt tid hver dag til å sakte men sikkert dra den helt tilbake med erigert penis. Endret 29. oktober 2008 av ikkespisgress Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Faen så vondt det høres ut å ryke strengen. Oh believe me, det er ikke noe godt.....! Glad jeg ikke har penis. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Er da ikke så fælt Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Tja. Vondt gjør det, men det verste er vel kanskje sjokket man får med å stå der med din stolthet full i blod. Jeg friket ihvertfall helt ut, sto sikkert i ro på gulvet i et halvt minutt før jeg tenkte såpass langt at jeg sprang opp på badet. Er det noen som har erfaring med ventetid på legetime ? Strengen min har grodd, men jeg og madammen prøvde oss på sex igjen her for ikke så lenge siden og det gikk ikke. Når det ble strekk i huden kjente jeg at strengen kom til å ryke igjen. Så jeg vil ha en legetime for å få gjort noe med det, men har lest at det kan gå alt i fra 1 dag til 3 mnd :S Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Been there, done that. Gjør sykt vondt...etterpå. Kjente ikke en dritt før jeg merka det etterpå, gjorde fortsatt ikke vondt. Gikk 10min, så hadde jeg lyst til å grine i et hjørne. Kanonkent, legetime avhenger vel av hvor du bor, hvilken fastlege du har, og hvilket legekontor du går til. Fastleger har ofte lengre venteliste enn turnusleger, og tar fort 1mnd før du får time. Men du trenger vel ikke å gå til fastlegen din heller, etter hva jeg forstår (?). Så du kan jo spørre når du ringer legekontoret, om de har noen turnusleger e.l. du kan gå til, evt. spørre hvem som har minst ventetid. En annen ting er at jeg ikke er sikker på om legen på legekontoret "opererer" slike ting i det hele tatt, men at legen heller setter deg opp på time hos sykehuset, uten at jeg skal si det for sikkert. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Tja. Vondt gjør det, men det verste er vel kanskje sjokket man får med å stå der med din stolthet full i blod. Jeg friket ihvertfall helt ut, sto sikkert i ro på gulvet i et halvt minutt før jeg tenkte såpass langt at jeg sprang opp på badet. Er det noen som har erfaring med ventetid på legetime ? Strengen min har grodd, men jeg og madammen prøvde oss på sex igjen her for ikke så lenge siden og det gikk ikke. Når det ble strekk i huden kjente jeg at strengen kom til å ryke igjen. Så jeg vil ha en legetime for å få gjort noe med det, men har lest at det kan gå alt i fra 1 dag til 3 mnd :S Prøvd med gummi da? Det går ihvertfall bra for meg. Har bare brukt den under samleie uten gummi en gang etter jeg røk min, og da lå jeg nærmest og ba for at det ikke skulle bli blodbad igjen. Lurer på denna "operasjonen" selv Been there, done that. Gjør sykt vondt...etterpå. Kjente ikke en dritt før jeg merka det etterpå, gjorde fortsatt ikke vondt. Gikk 10min, så hadde jeg lyst til å grine i et hjørne. Haha, ja det er jævlig. Faenmeg pulserende smerte også Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Seriøst ? Hadde jeg bare kunne fullført liksom Jeg kjente bare plutselig *snap*, og der røk den, og jeg fikk meget vondt. Skjønte ingenting da jeg kjente at det rant et eller annet nedover hånden (lyset var av). Fikk meget sjokk når lyset kom på! Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hender vel den beste. Tipper dyna mi på at du har trang forhud. Sliter selv litt med dette, løsningen er og ikke kjøre staken rett inn.. Bruk fingrene litt og få henne skikkelig våt, når hun er våt, er det bare og gli rett inn Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 hender vel den beste. Tipper dyna mi på at du har trang forhud. Sliter selv litt med dette, løsningen er og ikke kjøre staken rett inn.. Bruk fingrene litt og få henne skikkelig våt, når hun er våt, er det bare og gli rett inn Har da tross alt ridd sengegaloppen i snart ett års tid med madammen da, det var liksom først nå for en måneds tid tilbake eller noe sånnt at det skjedde. Og jeg kjente det sist vi prøvde, dette kom ikke til å gå. Strengen ble så stram, at den ville ha røket. Så må tusle til legen en eller annen dag... Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 var hun våt nok? vet at det kan være jævlig vondt når du skyndet deg litt... Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 var hun våt nok? vet at det kan være jævlig vondt når du skyndet deg litt... Tro meg, vi skyndet oss ikke etter sånn det gikk forrige gang, da den røk. Ja, vi varmet opp ganske så lenge, så hun var klar... Er nok en tur til legen som må til gitt... Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Legen gir deg nok en krem eller for å få opp selvtilitten når han sier at du ikke kan ha sex på 2 måneder! Lykke til på legebesøket Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Leger flest lytter til hva du har og si da. Jeg hadde takka neitakk til en krem, og sagt jeg var der for operasjon. Om det ikke lar seg ordne, så er det bare å bytte fastlege Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Krem er mest sannsynlig ikke aktuellt. Tingen er at strengen er ikke blitt strammere, men den er mer sårbar fordi den allerede har røket en gang. Derfor må det gjøres et eller annet! Og har lest litt om det der krem-greiene, mange som det ikke har gitt noen effekt hos.. Lenke til kommentar
SøtaBror Skrevet 31. oktober 2008 Del Skrevet 31. oktober 2008 Krem er mest sannsynlig ikke aktuellt. Tingen er at strengen er ikke blitt strammere, men den er mer sårbar fordi den allerede har røket en gang. Derfor må det gjøres et eller annet! Og har lest litt om det der krem-greiene, mange som det ikke har gitt noen effekt hos.. Kremene og salvene er akkurat som paracetter og ibux. De virker vist du tror dem virker Men krev en operasjon du, veit ikke om jeg ville blitt skjært i stoltheten min. Men venta og sett over lengre tid. Men så har da menn needs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg