Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samleie første gang, strengen røyk.

Gjest Gjest 16

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gutt_*
Så lenge det ikke gjør vondt når du puler eller drar'n så skulle vel ikke det være noe problem?

Vel... jeg drar ikke forhuden tilbake nå jeg drar`n... :blush: jeg finner meg en god stilling... tar et gått tak og setter i gang... :roll: ...

på en annen side.. jeg har ikke hat sex så det vet jeg ikke... :blush:

Hvordan kan du dra den uten å dra tilbake og på og tilbake og på osv. forhuden? :p

Var ikke det jeg mente... har ikke forhuden tilbake når jeg gjør det... starter med det på på en måte... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Gjest rykestrengen

men tilbake til temaet :p jeg har nettopp røkket strengen min under samleie :p er d meningen at strengen skal gro fast igjen, eller er d bare såret som skal gro?

Lenke til kommentar
Gjest Rykestrengen

Men kan man la d være :p jeg har hørt at den egentli ikke har noen funksjon :p dessuten begynner jeg å se antydninger til at d vokser ut en ny =P eller er d bare jeg som ser syner`?

Lenke til kommentar
Men kan man la d være :p jeg har hørt at den egentli ikke har noen funksjon :p dessuten begynner jeg å se antydninger til at d vokser ut en ny =P eller er d bare jeg som ser syner`?

Quote utallige: "ja, den gror fast igjen" , så du ser nok ikke syner... :w00t:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Guest_Usikker_*

Meh, jeg vil ikke ha sex nå >.< Er redd jeg har litt trang forhud, når jeg onanerer så klarer jeg ikke helt å dra forhuden bak penishodet, det blir for vondt. Bør jeg gå til lege med dette? Er kun 15, må jeg da involvere foreldre? Har ikke hatt sex enda, men bedre føre var enn etter snar :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Meh, jeg vil ikke ha sex nå >.< Er redd jeg har litt trang forhud, når jeg onanerer så klarer jeg ikke helt å dra forhuden bak penishodet, det blir for vondt. Bør jeg gå til lege med dette? Er kun 15, må jeg da involvere foreldre? Har ikke hatt sex enda, men bedre føre var enn etter snar :)

Da går du til legen da vettu :p

Tror kanskje du må innvolvere foreldre ja...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...