Gjest Guest_gutt_* Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så lenge det ikke gjør vondt når du puler eller drar'n så skulle vel ikke det være noe problem? Vel... jeg drar ikke forhuden tilbake nå jeg drar`n... jeg finner meg en god stilling... tar et gått tak og setter i gang... ... på en annen side.. jeg har ikke hat sex så det vet jeg ikke... Hvordan kan du dra den uten å dra tilbake og på og tilbake og på osv. forhuden? Var ikke det jeg mente... har ikke forhuden tilbake når jeg gjør det... starter med det på på en måte... Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Åjaah.. haha:P.. Ja, det gjør jeg og. . . Tror det er det de fleste gjør. Endret 12. februar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
Gjest rykestrengen Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 men tilbake til temaet jeg har nettopp røkket strengen min under samleie er d meningen at strengen skal gro fast igjen, eller er d bare såret som skal gro? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Strengen skal gro fast igjen, lurt å kontakte lege med engang. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Strengen skal gro fast igjen, lurt å kontakte lege med engang. Hva er vitsen med at strengen skal gro igjen? Da ryker den jo kanskje neste gang også. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har du ryki strengen selv før? Jeg har og den skal gro fast igjen. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Faen så vondt det høres ut å ryke strengen. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Har du ryki strengen selv før? Jeg har og den skal gro fast igjen. Det var ikke det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jo jeg svarte på det du lurte på indirekte. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Faen så vondt det høres ut å ryke strengen. Har hørt at det egentlig ikke gjør ondt, bare høres sånn ut . Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Faen.. skulle aldri lest denne tråden. Får jo vondt bare av å lese dette. Men lykke til med lillemann. Lenke til kommentar
Gjest Rykestrengen Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Men kan man la d være jeg har hørt at den egentli ikke har noen funksjon dessuten begynner jeg å se antydninger til at d vokser ut en ny =P eller er d bare jeg som ser syner`? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Men kan man la d være jeg har hørt at den egentli ikke har noen funksjon dessuten begynner jeg å se antydninger til at d vokser ut en ny =P eller er d bare jeg som ser syner`? Quote utallige: "ja, den gror fast igjen" , så du ser nok ikke syner... Lenke til kommentar
Gjest been_there_done_that Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Faen så vondt det høres ut å ryke strengen. Oh believe me, det er ikke noe godt.....! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Usikker_* Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Meh, jeg vil ikke ha sex nå >.< Er redd jeg har litt trang forhud, når jeg onanerer så klarer jeg ikke helt å dra forhuden bak penishodet, det blir for vondt. Bør jeg gå til lege med dette? Er kun 15, må jeg da involvere foreldre? Har ikke hatt sex enda, men bedre føre var enn etter snar Lenke til kommentar
Gjest Guest_usikker_* Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hadde hjulpet veldig mye om noen visste noe... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Meh, jeg vil ikke ha sex nå >.< Er redd jeg har litt trang forhud, når jeg onanerer så klarer jeg ikke helt å dra forhuden bak penishodet, det blir for vondt. Bør jeg gå til lege med dette? Er kun 15, må jeg da involvere foreldre? Har ikke hatt sex enda, men bedre føre var enn etter snar Da går du til legen da vettu Tror kanskje du må innvolvere foreldre ja... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Hvis du klarer, kan du vente ett år, så trenger ikke foreldrene dine vite noe. Da er du 16. Men trang forhud er vel noe som også kan bli bedre med årene, om jeg ikke tar helt feil? (Mulig 15 er litt sen alder for at noe skal endres). Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Jeje, da blir det tre måneders venting før legetime. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg