SSSø Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er vel bare å gå til legen det uten å si det til foreldrene dine. Syns egentlig ikke det er så veldig falut heller. Du trenger jo ikke akkurat gå i detaljer, bare si at du har stam streng/forhud. Lenke til kommentar
Gjest Gjest 16 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Jeg syns det er ganske flaut, men snart er det over Skal til legen idag Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Får håpe det går bra da "gjest 16". Kan umulig være godt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest 16 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg var hos legen på onsdag, har glemt å poste her etter det. Jeg trengte ikke operasjon og det har jeg funnet ut idag er at den ikke kommer til å ryke igjen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Korleis fant du ut det? Lenke til kommentar
Gjest Gjest 16 Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Under et nytt samleie, nå er det bare at jeg kommer for fort som er ett problem. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Strengen min er litt stram.. såpas at jeg ikke får dratt forhuden bak glansen... den "spretter" på en måte tilbake.. jeg har ikke lyst tikl å sy der nede akkuratt.. blir den bedre med tiden? Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nei. Men er en helt vanlig liten rutine"operasjon", så like greit å bare få det gjort.. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) det høres vondt ut... Endret 12. februar 2008 av Carman Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Får nok litt bedøvelse, så er ikke vondt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Gutt_* Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nei. Men er en helt vanlig liten rutine"operasjon", så like greit å bare få det gjort.. Er det ingen annen måte å gjøre det på? det er den "dingsen" på mideten av penisen... som på en måte er under når den en slapp og utenfor (ikke mot kroppen) når den er stiv vi snakker om...? x] Lenke til kommentar
Carman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hva gjør dem egentlig da? Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 heh rar forklaring, men er nok den ja.. Er vel ikke så mange andre strenger rundt penishodet. Er nok ingen annen måte å gjøre det på enn å snitte den litt... Lenke til kommentar
Gjest Gjest 16 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg er bare lykkelig for at jeg slapp å snitte den, en fremmed kødde med penisen min? Neitakk. Og nei det var ikke noe spessielt vondt når det skjedde. Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hva gjør dem egentlig da? Lager et slags lite snitt i den så den skal bli lenger/slappere, sånn at forhuden ruller lenger tilbake. Strengens formål er å hindre at forhuden ikke skal gli alt for langt tilbake, og kan forsåvidt sammenlignes med strengen man har under overleppa eller under tunga. (Frenulum) Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 holder det a forhuden går akkuratt litt under penishode? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så lenge det ikke gjør vondt når du puler eller drar'n så skulle vel ikke det være noe problem? Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) holder det a forhuden går akkuratt litt under penishode? Vel... Det kan egentli ingen svare på, med så lite forklaring.. For det som er viktig er at strengen ikke er for stram... Og det finnes ingen identiske kukkhoder... Og strengen kan fortsat være slapp/stram selv om ikke forhuden går lenger en til litt under kukkhodet. Endret 12. februar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så lenge det ikke gjør vondt når du puler eller drar'n så skulle vel ikke det være noe problem? Vel... jeg drar ikke forhuden tilbake nå jeg drar`n... jeg finner meg en god stilling... tar et gått tak og setter i gang... ... på en annen side.. jeg har ikke hat sex så det vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Så lenge det ikke gjør vondt når du puler eller drar'n så skulle vel ikke det være noe problem? Vel... jeg drar ikke forhuden tilbake nå jeg drar`n... jeg finner meg en god stilling... tar et gått tak og setter i gang... ... på en annen side.. jeg har ikke hat sex så det vet jeg ikke... Hvordan kan du dra den uten å dra tilbake og på og tilbake og på osv. forhuden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg