UltraBIP Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg har en gammel HP compaq d530 CMT med 3ghz intel pentium HT 800 MT/s og 1,5gb SDDRram vet ikke helt hvor mye strømforsyning det er :/ Så det jeg luerer på er om jeg kan putte inn ett nytt hovedkort og bruke den gammle prosesseoren + kjøpe ett nytt skjermkort og få en bra ytelse på maskinen til å kjøre spill multimedia OSV... Jeg har tenkt å bruke ca 2000 til 3000 kr. Så jeg lurer på om dere litt mer erfarne har noen tips til hva jeg kan kjøpe og om det vil fungere ? PS når jeg kjøper nytt hovedkort må jeg instalere en ny BIOS ? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan sokkel er pc-en i? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) tror ikke det har noe for seg nei, antagelig er det oppsettet så gammelt at det ikke har noe for seg å oppgradere på det, du har ddr(1) ram, antagelig AGP skjermkort og 20pins 3-400 W power, ville spart litt til og kjøpt ny pc var jeg deg. blink: nesten bombesikkert s478 Endret 29. januar 2008 av SirAmp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå