MercedesMotor Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei, hvor ligger bensinfilteret? fant det ikke på bilen, den skal ligge ved gasseren så vidt jeg vet, men fant den ikke ihvertfall. Har en Toyota Carina E 1997 modell. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Mohahahaha.... Nedafor bremsekraft forsterkeren. Sitter på torpedoveggen. Det kan hjelpe mye og ta av forhjulet og dytte hånda inn der. Dette er en del jeg ikke begir meg ut på så lenge det ikke er noen åpenbare feil med filteret. (Regner med at du har filteret med skrukoblinger i hver side) Lenke til kommentar
Leomax Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Filtret sitter på torpdoveggen. Vil påstå at man kommer best til fra undersiden. Det er noe så inni %¤#"&¤%# å skifte. Carina E krever faktist dette skiftet hver 40 000km og jeg kan love deg at det merkes etter at det er blitt skiftet, i alle fall på 2.0L motor. Lenke til kommentar
MercedesMotor Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Tusen takk begge to skal ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå