Gå til innhold

Crytek to show CryENGINE 2 running on PS3/360 at GDC

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ooh...er ikke så lenge til da :) håper virkelig vi får se Crysis kjørnede i all sin glory i full HD på begge konsollene...da spørs det hva folkene fra PC-leiren sier :wee:

Du sier noe der

Men du er enige att da har pc ingen spill som frister deg til å punge ut dem 7000kr og mye mer for å nyte det :p

Er så vanvittig glad jeg har 3 konsoller :p

Blir jo bare bedre å være gamer nå for tiden...

Lenke til kommentar

Huff jeg gruer meg til dette.

Grunn?

PC folk sier "Å du kan aldri få samme Crysis effekt på konsoll grunnet (incert masse teknisk jorr)"

Så kommer X360 eieren og forklarer hvorfor det er mulig med (enda mer teknisk jorr).

Så kommer PS3 eieren og forklarer hvorfor PS3 eier så sinnsvak mye og selvfølgelig kommer til å klare å kjører Crysis på fult på PS3 MED resurser å spare grunnet (enda mer teknisk jorr).

Men angående selve visningen kan det bli interesangt, er dessverre etterdønningene jeg er redd for.

Lenke til kommentar
Huff jeg gruer meg til dette.

Grunn?

PC folk sier "Å du kan aldri få samme Crysis effekt på konsoll grunnet (incert masse teknisk jorr)"

Så kommer X360 eieren og forklarer hvorfor det er mulig med (enda mer teknisk jorr).

Så kommer PS3 eieren og forklarer hvorfor PS3 eier så sinnsvak mye og selvfølgelig kommer til å klare å kjører Crysis på fult på PS3 MED resurser å spare grunnet (enda mer teknisk jorr).

Men angående selve visningen kan det bli interesangt, er dessverre etterdønningene jeg er redd for.

Ja, du legger lista her i allefall ;)

Du glemte også:

Så kommer Wii eieren å forklarer hvorfor spille ville vært utrolig mye bedre med Wii-kontrolleren, selv om at grafikken hadde vært på Farcry til Wii nivå.

Lenke til kommentar

1UP sa i sin siste podcast at Crysis er på vei til Xbox 360, men at det trolig ikke var det samme som PC-spillet.

Spent på hva de viser fram. Hvis den fungerer bra på konsoll kan den bli en verdig konkurrent til Unreal Engine 3 (Bioshock, Gears of War, UT3 etc.).

Lenke til kommentar
* To-kjerne CPU 2.6 GHz Intel Pentium D eller AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz eller AMD Athlon 64 X2 4400+ eller bedre anbefales)

* 2GB RAM (3GB anbefales)

* Skjermkort med 256MB (512MB anbefales) og DirectX 10.0 eller DirectX 9 med Shader Model 3.0 eller høyere

* 12GB harddiskplass

* Lydkort som støtter DX9 eller 10

Over ser dere kravene til Assassins creed på pc. Noe som illusterer ganske tydelig hvilken pc hw som kreves for å kjøre grafisk krevende konsollspill. Nå kan man selvfølgelig kjører spillet i høyere oppløsning og mer AA på pc, men spillet vil nok ikke se sinnsykt mye bedre ut. Så at Crysis kan kjøres på ps3 og xbox 360 i 1280*720 er ikke usannsynlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...