Gå til innhold

Burnout Paradise, "restart" patch?

bajas11

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kjøper ikke spillet før en slik patch finnes :)

Er avhengig av å kunne restarte løp:P

Ja dette er jeg fullstendig enig i. Jeg mener i et spill hvor alt skal gå fort så er det utrolig lett å crashe, og når man da ikke kan restarte så kan spillet lett bli frustrerende i lengden, tror jeg.

Lenke til kommentar

Synes det funker helt greit uten restart race mulighet, like greit og kjøre til neste race eller kjøre tilbake til start stedet, så lærer man veien bedre samtidig som man kan snuble over et billboard eller lignende som kan være greit og få unnagjort..

Men er enig at det veldig kjipt og ha skikkelig uflaks race etter race hvor man da må kjøre og kjøre og kjøre osv.. Jeg kræsjer nesten alltid 2 ganger i hvert "race", men dog så klarer jeg å vinne på de utroligste måter :D

Lenke til kommentar

Vis du vil hoppe ut av race modusen, er det jo bare til å finne eit traffikert vegkryss, og trykke på show knappen L1 + R1 trur eg det var.

Men men, det skal vel alttid finnes noken som aldri blir fornøydde. Sytekopper.

Dessuten er det ikkje EA som har laga spelet, dei berre utgir spelet.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

du kan også avbryte et race ved å bare stoppe bilen og stå stille i 3-4 sekunder. om det går skeis rett fra starten av, så kan du stoppe bilen, avbryte og kjøre de få meterne tilbake.

jeg var selv skeptisk til mangelen på restart, men jeg gikk til innkjøp allikevel da jeg alltid har likt burnout-serien. nå har jeg kommet til a-lisens og jeg har ikke savnet restart i det minste. løpene er lettere enn før, og skulle man ikke klare det er det en ny utfordring i neste veikryss.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Dessuten er det ikkje EA som har laga spelet, dei berre utgir spelet.

Tja, Criterion, som utvikler Burnout-spillene, er heleid av EA, så de gjør mer enn å "bare utgi" det...

Selv kommer jeg ikke til å kjøpe spillet når det ikke har en restart-funksjon, det irriterte meg grenseløst i demoen, og blir nok ikke noe bedre i fullversjonen, dog det er andre elementer jeg ikke liker med Paradise som også spiller inn.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

I demoen var det litt plagsomt at man ikke kunne restarte løp, fordi man bare hadde de tre løpene å velge mellom, men fullversjonen er helt anderledes siden det er et nytt løp i hvert lyskryss. Hvis det er et langt løp som man absolutt må ta på nytt er det jo bare å finne et annet løp i nærheten av der man har avbrutt, som ender opp ca. der det andre løpet starter.

Jeg har under 100 løp igjen å vinne til Burnout Elite-lisens nå, og har ikke savnet restart-knapp en eneste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Har ikke noe med det å gjøre, når jeg har vagt et løp, skal jeg ha perfect score på akuratt det løpet, at det finnes en haug av andre løp like i nærheten erfor meg helt likegyldig i det øyeblikket. Jeg er perfeksjonist og har alltid kjørt etter gullmedaljer i Burnout, og da har det blitt en del restarter.

Det som gjør det hele så dumt er at det koster Criterion 5 minutters arbeid å impletere den funksjonen , og da er det helt bak mål at den mangler.

Mulig at andre ikke bryr seg, men jeg kjenner tross alt meg selv best, og bruker ikke 500 kroner på et spill med hva jeg kaller en meget svak demo.

Lenke til kommentar

Gammeldags tankegang... ;) Dessuten er det ikke medaljer lenger, det holder å vinne. Og det er stort sett ganske lett med riktig bil. Løpene går jo heller ikke langs en fast rute, det hender ofte at det er bedre å kjøre en omvei på veier med lite trafikk og svinger der man kan kjøre med full boost hele tiden, enn å kjøre en krøkkete vei gjennom sentrum.

Lenke til kommentar
du kan også avbryte et race ved å bare stoppe bilen og stå stille i 3-4 sekunder. om det går skeis rett fra starten av, så kan du stoppe bilen, avbryte og kjøre de få meterne tilbake.

jeg var selv skeptisk til mangelen på restart, men jeg gikk til innkjøp allikevel da jeg alltid har likt burnout-serien. nå har jeg kommet til a-lisens og jeg har ikke savnet restart i det minste. løpene er lettere enn før, og skulle man ikke klare det er det en ny utfordring i neste veikryss.

Du skal prøve å gjøre deg ferdig med a-lisensen. Jeg har fått Burnout Licence nå,

og det er blitt mye vanskeligere å vinne løp. Spesielt Road Rage og Marked Man-løpene.

I tillegg har du 115 (trur jeg) løp du må ta før du får elite-licensen, så en restart-funksjon hadde vært midt i blinken :p

Jeg har bare 96 løp igjen weeeee! :roll:

Bortsett fra at det mangler en del funksjoner sånnsom å bytte gassen fra R2 til X og restart på løpene så er spillet topp :)

Lenke til kommentar

Jeg var også litt skeptisk til at denne funksjonen manglet, men nå synes jeg nesten det er bedre at den ikke er der. Sikkert litt trist om man prøver på ett enkelt race, men har ikke sett noe stort poeng i det så langt. Spillet er jo relativt lett på alt annet uansett.

Lenke til kommentar
Har ikke noe med det å gjøre, når jeg har vagt et løp, skal jeg ha perfect score på akuratt det løpet, at det finnes en haug av andre løp like i nærheten erfor meg helt likegyldig i det øyeblikket. Jeg er perfeksjonist og har alltid kjørt etter gullmedaljer i Burnout, og da har det blitt en del restarter.

Det som gjør det hele så dumt er at det koster Criterion 5 minutters arbeid å impletere den funksjonen , og da er det helt bak mål at den mangler.

Mulig at andre ikke bryr seg, men jeg kjenner tross alt meg selv best, og bruker ikke 500 kroner på et spill med hva jeg kaller en meget svak demo.

Kordan kan du vite at det kun tar 5 minutter å lage denne funksjonen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ja, der har vi et interessant emne vi bare må diskutere videre: hvor lang tid tar det Criterion å impletere en restart-funksjon?

/ironi :roll:

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Når man spiller online hopper man jo rett til starten av et løp, så det hadde nok ikke tatt så lang tid å implementere det offline også. Men det er en par ting jeg savner mer, som den gamle crash-modusen, og aftertouch. Og mulighet for å save replay av de beste stuntene (eller kollisjonene...).

Lenke til kommentar
Når man spiller online hopper man jo rett til starten av et løp, så det hadde nok ikke tatt så lang tid å implementere det offline også. Men det er en par ting jeg savner mer, som den gamle crash-modusen, og aftertouch. Og mulighet for å save replay av de beste stuntene (eller kollisjonene...).

Ja syns jeg også burde ha tatt med crash-modusen ettersom den var så populær/bra/morro, men men de prøvde i alle fall å gjøre noe nytt.

Lenke til kommentar
Ja syns jeg også burde ha tatt med crash-modusen ettersom den var så populær/bra/morro, men men de prøvde i alle fall å gjøre noe nytt.

Viss man trykker L1+R1 kommer det en crash modus, som de kaller "showtime". Vet ikke om det var dette dere mente?

Endret av g_knap
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...