Fotoproffen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tror du det er lett å få solgt dette kameraet til denne prisen ? Det er ikke speilreflekskamera, slik det står i annonsen. http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=12...amp;WT.svl=Link Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er nok lettere å selge en bøtte sand i Sahara. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Aldri si aldri. Er mye rare kjøp og salg som blir gjort på finn.no Jeg hadde aldri, aldri i verden gitt noe i nærheten av denne prisen, men så handler ikke jeg så mye på finn heller. Der er det mer mødre og bestemødre ser det ut som. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Som en kompis av meg sier: Den siste idiot er ikke død. Og jeg har fått inntrykk at en del av de finnes på finn.no - noen ganger som selger, andre ganger som kjøper. Tom Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er nok lettere å selge en bøtte sand i Sahara.den der er fin :!: Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Annonsen er slettet, men jeg er nysjerrig. Hvilket kamera til hvilken pris? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Annonsen er slettet, men jeg er nysjerrig. Hvilket kamera til hvilken pris?har du slettet annonsen men vill ha kameraet så fortjener du det ikke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Annonsen er slettet, men jeg er nysjerrig. Hvilket kamera til hvilken pris? Det var en eller annen gammel Canon G modell (G3 tror jeg) til en ublu pris . Mer enn JP's 30D tilbud hvis jeg ikke husker feil. Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Annonsen er slettet, men jeg er nysjerrig. Hvilket kamera til hvilken pris? Det var en eller annen gammel Canon G modell (G3 tror jeg) til en ublu pris . Mer enn JP's 30D tilbud hvis jeg ikke husker feil. Tom Himmel og hav. Siden den ble slettet av Finn så kan man trygt regne med at det var en bestemors-svindler, og ikke en som er dårlig oppdatert på prisside. Jeg kan likevel tenke meg at det var en mindre begavet person som tror han kan få halvparten av den han betalte for det nytt i 1864. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå