IceFox Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Da har jeg satt i gang med nytt design. Delvis av egen interesse, men er vel egentlig et skoleprosjekt. Designet er ikke helt ferdig, og ønsker derfor forslag til plassering av elementer, og noen tips til logo. Hvordan fungerer den diskré "Thomas Ha" på sida? Akkurat den ønsker jeg tips om forbedringer på. Skal som sagt være en fotoportefølje, og lurer på hvilket inntrykk siden gir om dette ved førsteinntrykk. Her er forresten mitt nåværende design. Noe poeng i å bytte ut er vel også et sidespørsmål. Utkastene jeg har lagd kommer her. Hovedsiden vil gjevnlig oppdateres med en form for "picture of the week" som vist i utkastet. Meny og typografi ønskes også tilbakemelding på. Takk for kritikk! Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Den siden du allerede har var ufattelig mye bedre enn dette utkastet. Synes ikke dette funket i det hele tatt. Det virker mørkt, kjedelig og ser merkelig ut med Thomas Ha nedover til venstre. Alt for mange linjer etter min smak også. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2008 Jaja, får bare beholde nåværende design da. Er jo fornøyd med det, så ingen særlig grunn til å bytte egentlig. Bare prøve å lage noe, og se hva allmenheten syntes i hvertfall Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nåværende er best. Det blir som mange sier endel linjer. Det skal være enkelt, og det blir det ikke. Men du hadde helt klart et godt utgangspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå