lobster Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hver gang jeg skal skru av maskinen blir den hengende på "Windows Avsluttes" For å få den ordentlig av må jeg holde inne avknappen i 6 sekunder.. Noen tips? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Lagt inn alt av Windows Updates? Endret 29. januar 2008 av Bangern1991 Lenke til kommentar
lobster Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, lagt inn alt av updates. Bruker også NOD32 antivirus Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 ...Henger den selv om du har den på "Høy ytelse" på power-manageren din...? RetroChat.net Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hei. Han har Windows XP veit du. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Hei. Han har Windows XP veit du. Dustekommentar! Ja, den henger selv på "høy ytelse" i power manager Endret 30. januar 2008 av lobster Lenke til kommentar
tundra Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har du sett etter i computer management om det står noen feilmeldinger der? Lenke til kommentar
qpeg Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har du installert noen nye programmer i det siste ? har den alltid oppført seg slik ? prøv og slå den av om den bare står og ingenting skjer ta å trykk ctrl+alt+del gå inn på prosesser. se om du kjenner igjen noen av prosessene. kanskje en forkortelse på et program. prøv å avslutt det. prøv å slå av nå. om det funker så er det et problem med det programmet du avsluttet. husker litt tilbake så hadde jeg det problemet. da var det Ad-Aware som lagde problemet. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 "Windows Avsluttes" jobber seg videre og forbi muligheten til å kunne sjekke prosesser. Det ser ut til at jeg blir stående rett før "skru av" kommandoen!!! Litt dårlig forklart kanskje. Jeg mener å huske at Avslutt fungerte bra de første to gangene. Har lagt in Winamp, Opera, Skype og ett par drivere (driverne har jeg brukt på andre maskiner uten prob)(de er til eksternt lydkort, videokamera) Lenke til kommentar
tundra Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Prøv å avslutte prosessene til program før du trykker slå av. F.eks. begynn med skype, få det helt avslått og se om du da får slått av pcen på normalt vis. Hvis det fortsatt er samme problem, prøv med et annet program. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Tenkte ikke på å sjekke ut evt hengende prosesser på den måten. Kjampesmart tips Tundra! Kommer med en oppdatering dersom jeg finner ut hvilken prosess det er snakk om Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Tenkte ikke på å sjekke ut evt hengende prosesser på den måten.Kjampesmart tips Tundra! Kommer med en oppdatering dersom jeg finner ut hvilken prosess det er snakk om ...Vil bare nevne for deg at jeg har vært borti at programmer har kræsjet i oppstarten og dermed aldri blitt registrert som prosess, dermed igjen ikke kunnet bli avsluttet når maskinen lukkes...Bare noe å ha i bakhodet når du leter etter prosesser som ikke avsluttes... (Du kan deaktivere oppstartselementer du er sikker på at du ikke trenger med msconfig.exe) RetroChat.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå