Noiz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 eg vil ha både bra og dårlig info om Sharkoon X-Tatic 5.1 headset. har bestilt det Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 da kan jo du jeg meg noen ord. kanskje jeg bestiller det, men vi høre din mening først. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 ja, håper eg snart får det, bestilte det igår og det er ikkje sendt endo Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=183258 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 4 i terningkast, håper det var at det var dårligt til film som drog det ner, eg skal jo berre bruke det til spilling og dei sa det var utmerket til det Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg bruker us versjonen (kalles noe annet og farget blå) og digger den. Det negative er relatert til mikrofonen og xbl voice, ingen mute eller voice volum knap/hjul. Voice volum må justeres på xboxen som tar laaaang tid (i forhold til standard xbox voice headset). Vell brukte penger synes nå jeg =) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Det er et veldig bra headset til film og spill & de, men funker heller dårlig som et "chat-headset". Nå har ikke jeg headsettet selv, men dette er hva jeg har hørt av folk som har det. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 ok. multicom bruker lang tid på å sende ;S Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Husk at versjon II er bedre enn førsteutgaven. Hvis du kjøpte den til 625,- så har du kjøpt "feil" utgave. Selv ønsker jeg meg Versjon II til min fødselsdag. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) har kjøpt versjon 1 er berre det som er extra i versjon 2 og den koster mer NEW: Extra cushioned earpads for improved wearing comfort: Har hørt at versjon har veldi god fra før NEW: New microphone design: bryr meg ikkje om design NEW: Improved Audio Control Station: Veit ikkje heilt ka dei har gjort bedre her , men kan ikkje vera store endringane. Endret 30. januar 2008 av Noiz Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 endelig .. no er det sendt Lenke til kommentar
JorgenDaDJ Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Anbefaler deg å ta godt vare på mikken, da denne ikke tåler så mye, teip den gjerne litt bedre fast ved kabelstarten på selve mikken. Annet enn det så er det et meget godt headset. Gav bort mitt til broren min i julegave men tror jeg låner det litt nå, da Astrogaming.com ikke kunne sende til Europa enda.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 ok.. takk for tipset Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvordan var headsettet?? Lenke til kommentar
torsverre Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 gammel artikkel, men kanskje fortsatt relativ for noen.. http://international.xboxway.com/hardware/...1_xbox_360.aspx Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 gammel artikkel, men kanskje fortsatt relativ for noen.. http://international.xboxway.com/hardware/...1_xbox_360.aspx Høres meget bra ut dette Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Har nettopp fått headsettet. Men jeg må ha micèn på venstre øret, altså snu headsettet slik at det som egentlig skal være på høyre, nå er på venstre øret. dette er da fordi at lyden blir helt feil hvis jeg ikke gjør det. Er det slik det skal være? Ser at på bildene, så er micen på høyre side! hm Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stig; den skal være på venstre, bildene er feil.. sto noe om dette i en eldre tråd.. tror jeg fikk et defekt headset selv, får det ikke til å funke vertfall, så sender det i retur snarest og håper det løser seg.. Lenke til kommentar
The StigMeister Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Stig; den skal være på venstre, bildene er feil.. sto noe om dette i en eldre tråd.. tror jeg fikk et defekt headset selv, får det ikke til å funke vertfall, så sender det i retur snarest og håper det løser seg.. Da er det venstre da Sikker på at det ikke er pga at du ikke får feste den optiske kabelen skikkelig? Er utrolig kjipt vertfall:/ Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 kan hende det er fordi jeg ikke får den inni skikkelig ja, men da burde det jo fungere med coax? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå