cFc Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg tenker på å kjøpe PS3 i Tyskland eller Polen, vil polen funke med tanke på soner? oG Hvilken pris bør jeg forvente der? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvis jeg husker korrekt så ligger PS3 ca 399€ i Tyskland. Prisene i Polen vet jeg ikke. Som Janerikn sier er PS3 sonefri (på spill) så du trenger ikke å tenke på slikt. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 399 vil si nøyaktig 3202 kr. Det er jo cirka like mye som i Norge Hadde håpt på rundt 2500 kr, kanskje i polen da. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Noen som vet om alle ps3'er er på engelsk eller risikerer jeg å ende opp med en polsk/tysk meny? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Du kan velge meny språk. Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 det kan du velge.. har den selv på engelsk, men mener du kan velge norsk om du vil Lenke til kommentar
cFc Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Takker for info Noen som vet om pris? Håper den går under 3k i tyskland ettersom at det blir en smule knapt med penger igjen hvis den koster mer enn 3k Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg ville sjekket rettighetene dine hvis noe skulle skjære seg med konsollen. Om den har verdensgaranti/europagaranti og hvem som evt. kan hjelpe deg. Er faktisk en del som har problemer med laseren. (har sendt mange i retur) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja. PS3 er sonefri. PS3 er langt fra sonefri. Den er kun sonefri på PS3 spiller Den er sonesperret på DVD, Blu-ray og PS2 spill. Og siden Norge ikke er spesielt stort, noe mange ofte glemmer siden vi er verdens navle, så får vi samme spillere som i resten av Europa. Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja. PS3 er sonefri. PS3 er langt fra sonefri. Den er kun sonefri på PS3 spiller Den er sonesperret på DVD, Blu-ray og PS2 spill. Og siden Norge ikke er spesielt stort, noe mange ofte glemmer siden vi er verdens navle, så får vi samme spillere som i resten av Europa. Eg mente spill der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå