Alkjeks Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Formaterte PC-en sist uke, men nå skjer det noe merkelig jeg ikke har vært borti før. Av og til når jeg ser film på Internett og windows media player kommer opp, restarter PC-en seg uten forvarsel, rett etter at filmen er ferdig å buffere. På feilrapporten står det nevnt disse filene: D:\DOCUME~1\*brukernavn*\LOKALE~1\Temp\WERe9e9.dir00\Mini012908-02.dmp D:\DOCUME~1\*brukernavn*\LOKALE~1\Temp\WERe9e9.dir00\sysdata.xml Dette skjer når jeg bruker Opera. Når jeg bruker Firefox, rebooter PC-en ikke, men nettleseren henger seg og prosessen må drepes. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
CorradoPower Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 æsj sliter med det samme jeg! Finner ikke ut a det Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 28. mars 2008 Del Skrevet 28. mars 2008 (endret) Feilsøkes med Windbg! (Guide for hvordan dette brukes finner du ovenfor) Endret 28. mars 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 æsj sliter med det samme jeg! Finner ikke ut a det Jeg fant det heller aldri ut. Lastet heller ned en plugin til Firefox som gjorde at jeg kunne spille av filmene VLC. MediaPlayerConnectivity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå