BigJaffa Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 noen som har noen bra web shoper og anbefale til meg?? qxl Lenke til kommentar
ecko Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 walhalla.no og knivkompaniet.no jeg vet ikke om jeg skrev navnene rett. har kjøpt hos begge. hvordan er det med utenlandske sider som knifezilla.com med frakt til norge? det står at de frakter til norge, men jeg har ikke sett noen pris. en fra knifezilla http://216.71.158.68/webcat/2823cmstag.shtml jeg aner ikke hvorfor adressen er så rar Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 walhalla.no og knivkompaniet.no jeg vet ikke om jeg skrev navnene rett. har kjøpt hos begge. hvordan er det med utenlandske sider som knifezilla.com med frakt til norge? det står at de frakter til norge, men jeg har ikke sett noen pris. en fra knifezilla http://216.71.158.68/webcat/2823cmstag.shtml jeg aner ikke hvorfor adressen er så rar KZ AKA PVK er dårlig folk og handle fra. Uansett den kniven er ulovlig uten import tilatelse fra politiet. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 KZ AKA PVK???? hva er det? og hva er dårlig med å handle fra KZ AKA PVK? hva er ulovlig med den kniven? Lenke til kommentar
Nimh Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) KZ AKA PVK???? hva er det? og hva er dårlig med å handle fra KZ AKA PVK? hva er ulovlig med den kniven? Er det ikke NETTOP det de sa i første post a? Han som kom med en paragraf fra loven? edit: § 1-1. "Forbud mot våpen e.l. som ikke faller inn under våpenloven § 1 Det er forbudt å kjøpe eller på annen måte erverve, eie eller inneha elektrosjokkvåpen, springkniver, batangakniver, stiletter, slåsshansker, batonger, karatepinner, kastestjerner, blåserør for utskyting av piler etc." Endret 18. februar 2008 av Nimh Lenke til kommentar
ecko Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 hva regnes som stilettkniv i Norge? det er vel ikke bare formen? den kniven er bare en foldekniv så jeg ser ingenting galt med den. The classic form of the italian stiletto with blade now in lockback form! Not an Auto - this knife comes with genuine stag on both sides and nicely polished nickle silver bolsters. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 KZ AKA PVK???? hva er det? og hva er dårlig med å handle fra KZ AKA PVK? hva er ulovlig med den kniven? pvk er butikken du linket til de har også en annen butikk kalt knifezilla KZ. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 åjja! men hva er ulovlig med den kniven? jeg ahr veldig lyst på den, men har lite lyst til å få den tatt i tollen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Pentagon er også en god side... Husker ikke url'en nå men det er bare og søke på google.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Men for og være stillettkniv må bladet automatisk sprette opp / ut , ved og trykke inn en knapp . Uten den funksjonen er det en foldekniv vel? Edit: ""A switchblade (also known as automatic knife, switch, or in British English flick knife) is a type of knife with a folding or sliding blade that springs out of the grip when a button or lever on the grip is pressed. "" Endret 12. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
zennox Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Noen her som vet hvor man kan skaffe en Microtech HALO i norge? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg tviler på at Microtech Halo er lovlig i Norge , eller å innføre? Det er en ren sprett/springkniv Veldig kule kniver Legger ved bilder Halo 2 Halo 3 Lenke til kommentar
Kaiz3r Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Gurka knife Gurka kniver er så vakre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå