Gå til innhold

Skjernkortet slutter å svare

Jorgengk

Anbefalte innlegg

Noe forferdelig irriterende har nå begynnt å skje. Oppdaterte driveren på mitt Nvidia 8600M GT kort, men når jeg nå spiller COD4, BF2 også videre så slutter plutselig kortet å svare. Det som skjer er at bildet "fryses" i noen sekunder før skjermen blir svart og og starter på nytt. Tar ca 15-17 sek hver gang, ikke greit under onlinespilling.

Vet noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ett problem som jeg og mange andre har. På meg kommer det hvis jeg klokker skjermkortet for høyt. På ett annet skjermkort forsvant det etter at jeg hadde reset bios på HK.

Ett par linker om andre som også har det samme problemet, du kan jo lese gjennom å se om du blir noe klokere :)

Link1

Link2

Lenke til kommentar

Dette skjer med meg også! Jeg har AKKURATT samme skjermkort!

Noen MÅ hjelpe, seriøst :( Jeg vet nemlig ikke hva ejg skal gjøre for å fikse det. Lasta ned en driver, men det klikker fortsatt. Noen ganger får jeg også "Direct x encountered an unrecoverable error".

HJEEEEELP.

Lenke til kommentar
Dette skjer med meg også! Jeg har AKKURATT samme skjermkort!

Noen MÅ hjelpe, seriøst :( Jeg vet nemlig ikke hva ejg skal gjøre for å fikse det. Lasta ned en driver, men det klikker fortsatt. Noen ganger får jeg også "Direct x encountered an unrecoverable error".

HJEEEEELP.

Prøv å avinstaller directx og skjermdriver i kontroll panel og installer dem etterpå igjen. Høres i alle fall ut som en av feil meldingene er noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Jorgengk, please si hvordan du fikk fiksa det. I DETALJ.

Vel, det jeg gjorde på min maskin er at jeg installerte den driveren som opprinnelig var på skjermkortet: OS(C:) -> mappa "NVIDIA" -> mappa "Vista32(101.08)" -> programmet "Setup" -> installer

Er usikker på om den lå på maskinen før eller om jeg har lastet den ned, men jeg tror uansett at jeg fant en link til driveren http://softsearch.ru/programs/7-398-nvidia...-download.shtml

Håper dette hjelper, har ikke fått testet den skikkelig på PC-en min ennå.

Lenke til kommentar
Jorgengk, please si hvordan du fikk fiksa det. I DETALJ.

Vel, det jeg gjorde på min maskin er at jeg installerte den driveren som opprinnelig var på skjermkortet: OS(C:) -> mappa "NVIDIA" -> mappa "Vista32(101.08)" -> programmet "Setup" -> installer

Er usikker på om den lå på maskinen før eller om jeg har lastet den ned, men jeg tror uansett at jeg fant en link til driveren http://softsearch.ru/programs/7-398-nvidia...-download.shtml

NB! Dette er da for Win 32-bit

Håper dette hjelper, har ikke fått testet den skikkelig på PC-en min ennå.

Endret av Jorgengk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...