Gå til innhold

Får ikke åpnet bildene mine..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg få ikke åpnet bildene som er lagret i mine bilder.

Det står: "forhåndsvisning ikke tilgjengelig".

 

Noen tips??

Vet ikke hvilket operativ system du har, eller hva du har valgt å åpne i, men i W XP fungerer det gjerne slik: Hvis du går i Utforsker, til Mine Bilder, og åpner den mappen, høyreklikker på et bilde, har du alternativene: Åpne, Forhåndsvisning, eller Åpne i...på det siste alternativet bør du velge hvilket av de programmene du har, som du ønsker skal åpne bilder. (Selv har jeg valgt Photoshop her). Vet ikke om det var dette du lurte på.

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg bruker Windows XP Pro, bildene jeg prøver å åpne ligger under "Mine bilder" mappen på pc-en. Alle bildene er i .jpeg format og har latt seg åpne tidligere. Når jeg dobbelklikker på bildet eller velger "åpne i:" får jeg meldingen: "Forhåndsvisning ikke tilgjengelig".

Prøvde å åpne bildene på en annen pc også uten at det fungerte der heller.

Lenke til kommentar
Jeg bruker Windows XP Pro, bildene jeg prøver å åpne ligger under "Mine bilder" mappen på pc-en. Alle bildene er i .jpeg format og har latt seg åpne tidligere. Når jeg dobbelklikker på bildet eller velger "åpne i:" får jeg meldingen: "Forhåndsvisning ikke tilgjengelig".

Prøvde å åpne bildene på en annen pc også uten at det fungerte der heller.

Hvis du har et billedredigerings-program kan du kanskje gå i det, lete frem mappen og åpne i det programmet?(Kan du ikke bare høyreklikke på bildet da, og velge Åpne, ikke dobbelklikk på det)

RandiA

Lenke til kommentar
Jeg bruker Windows XP Pro, bildene jeg prøver å åpne ligger under "Mine bilder" mappen på pc-en. Alle bildene er i .jpeg format og har latt seg åpne tidligere. Når jeg dobbelklikker på bildet eller velger "åpne i:" får jeg meldingen: "Forhåndsvisning ikke tilgjengelig".

Prøvde å åpne bildene på en annen pc også uten at det fungerte der heller.

Hvis du har et billedredigerings-program kan du kanskje gå i det, lete frem mappen og åpne i det programmet?(Kan du ikke bare høyreklikke på bildet da, og velge Åpne, ikke dobbelklikk på det)

RandiA

 

Har prøvd å åpne bildet i Photoshop, picasa osv.. uten suksess. Valgt "åpne" har jeg også gjort... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...