kingkop Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har en Canon MP500 multifunksjonsskriver, og føler at den spiser blekk. Har kjøpt orginale canon patroner på diverse nettbutikker til 120-130kr per stykk, og lurer på om det finnes billigere alternativer, som ikke går på bekostning av kvalitet? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har en Canon MP500 multifunksjonsskriver, og føler at den spiser blekk. Har kjøpt orginale canon patroner på diverse nettbutikker til 120-130kr per stykk, og lurer på om det finnes billigere alternativer, som ikke går på bekostning av kvalitet? www.inkclub.no Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 jeg har den erfaringen at blekkpatronen i praksis blir dyrere ved kjøpp på nettbutik i forhold til en lokal butikk. du kan forsøke hos en butikk som : - expert - binders - elkjøpp - annen lokal butikk fottobutikker blir gjerne dyrere igjen Lenke til kommentar
jd10 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 erfaringen min sier her http://www.dvdink.no/estore/default.asp både på orginal å kompatible, bruker kun kompatible selv og er meget fornøyd har samme skriver som du + en mp610 også Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 jeg har den erfaringen at blekkpatronen i praksis blir dyrere ved kjøpp på nettbutik i forhold til en lokal butikk. du kan forsøke hos en butikk som : - expert - binders - elkjøpp - annen lokal butikk fottobutikker blir gjerne dyrere igjen Har som regel kjøpt blekkpatroner sammen med andre duppeditter. Har en patron per farve i reserve, så jeg har som regel litt tid på meg til å kjøpe. Lenke til kommentar
kingkop Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 erfaringen min sier her http://www.dvdink.no/estore/default.asp både på orginal å kompatible, bruker kun kompatible selv og er meget fornøyd har samme skriver som du + en mp610 også Wow! 19-25 kr per patron. Da kan det bli noen kroner å spare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå