Gå til innhold

Hva syns dere? Glemte bildene i første , her er de!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som jeg sa angrer jeg no veldig på kjøpet av antec , pga lite å modde på !

Men så har det jo , støvfilter , 4 leds og masse annet stili stasj , har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med det?

Som dere ser er det jo veldig ryddi!

Når noen kommer med et chieftec som er satt i ny sidedør og katoder sier dere , NÆÆÆH ! Tøft , men når en med antec kommer , buuuuuu :grumpy::grumpy::grumpy::grumpy::grumpy:

Lenke til kommentar
Som jeg sa angrer jeg no veldig på kjøpet av antec , pga lite å modde på !

Men så har det jo , støvfilter , 4 leds og masse annet stili stasj , har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med det?  

Som dere ser er det jo veldig ryddi!  

Når noen kommer med et chieftec som er satt i ny sidedør og katoder sier dere , NÆÆÆH ! Tøft , men når en med antec kommer , buuuuuu :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:

Det der var jo en døll "mod"...bare masse dyre, ferdiglagde komponenter... :(

Hvis du vil ha litt originale idéer, gå på www.metku.net , i den grad det er originalt å rippe off andres idéer da...

Lenke til kommentar

FOR FAEN, det var ikke noe dyrere enn et chieftech big tower! SOM sagt angrer jeg på at jeg kjøpte ferdigmodda kabbis , angrer som pokker! Men hva skal jeg gjøre nå ? Tenker på å selge det , og det meget nye chieftech scorpioet , og kjøpe big tower og så modde! Litt heavy med big tower men det får så være!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...