DraZeN Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hva syns dere? Hvet hvet det ekke no modd , angrer på kabbis kjøpet da! Fronten er føkka så ny er på vei ! Men hva syns dere ......? http://www.home.no/croyfer/ Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 du behøvde ikke å lage en ny post for å sette ut bildene men... det eneste jeg egentlig syntes var tøft var de rillene i pleksiglasset..(og lyset seff) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ta og komprimer bildene sp kansje jeg vil se hvasom er gjorttatt bilde av...Har nye Online adsl ser u... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ta og komprimer bildene sp kansje jeg vil se hvasom er gjorttatt bilde av...Har nye Online adsl ser u... Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ta og komprimer bildene sp kansje jeg vil se hvasom er gjorttatt bilde av...Har nye Online adsl ser u... Føler med deg! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Liker store bilder jeg, kan zoome inn på detaljer da. Ikke har jeg nye online ADSL heller Men er det egentlig noe som er modda her utover malt powerknapp og føtter? Virker bare som du har kjøpt noen neonlys og ei sidedør :| Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Harke kjøpt sidedør , som jeg sa er kabinettet et ferdi antec , bare lurte på ! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Hvorfor la du ikke til bare dette bilde da? Edit: endra litt i bbcode Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 Som jeg sa angrer jeg no veldig på kjøpet av antec , pga lite å modde på ! Men så har det jo , støvfilter , 4 leds og masse annet stili stasj , har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med det? Som dere ser er det jo veldig ryddi! Når noen kommer med et chieftec som er satt i ny sidedør og katoder sier dere , NÆÆÆH ! Tøft , men når en med antec kommer , buuuuuu Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. februar 2003 Del Skrevet 17. februar 2003 Som jeg sa angrer jeg no veldig på kjøpet av antec , pga lite å modde på !Men så har det jo , støvfilter , 4 leds og masse annet stili stasj , har dere noe tips til hva jeg kan gjøre med det? Som dere ser er det jo veldig ryddi! Når noen kommer med et chieftec som er satt i ny sidedør og katoder sier dere , NÆÆÆH ! Tøft , men når en med antec kommer , buuuuuu Det der var jo en døll "mod"...bare masse dyre, ferdiglagde komponenter... Hvis du vil ha litt originale idéer, gå på www.metku.net , i den grad det er originalt å rippe off andres idéer da... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 17. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2003 FOR FAEN, det var ikke noe dyrere enn et chieftech big tower! SOM sagt angrer jeg på at jeg kjøpte ferdigmodda kabbis , angrer som pokker! Men hva skal jeg gjøre nå ? Tenker på å selge det , og det meget nye chieftech scorpioet , og kjøpe big tower og så modde! Litt heavy med big tower men det får så være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå