fraber Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Fikk nytt hk på reklamasjon hos komplett og alt virker men hk vil ikke starte på nytt etter feks en omstart, da må jeg inn på hk og trykke på reset knappen og vips virker det igjen. Den vil heller ikke starte nå man bare bruker pwr knappen men etter og ha trykket på resett knapp starter maskinen. Når jeg trykker på pwr knappen starter alt den booter bare ikke så trykker jeg på resett på hk og da starter pcen. Alle ledninger som hd, led, pwr, reset er riktig koblet. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
ztonez Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Fikk nytt hk på reklamasjon hos komplett og alt virker men hk vil ikke starte på nytt etter feks en omstart, da må jeg inn på hk og trykke på reset knappen og vips virker det igjen. Den vil heller ikke starte nå man bare bruker pwr knappen men etter og ha trykket på resett knapp starter maskinen.Når jeg trykker på pwr knappen starter alt den booter bare ikke så trykker jeg på resett på hk og da starter pcen. Alle ledninger som hd, led, pwr, reset er riktig koblet. Noen som har noen forslag? Hei. Jeg har samme HK som deg, og fikk det ikke til å virke med C2D X6800 cpu. Flashet til siste versjon av BIOS og da funket alt som det skulle. ASUS har jo gitt ut en del BIOS oppdateringer siden kortet ble lansert, så du kan jo kanskje prøve det? Mvh Ztonez... Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eg og fekk dette hovudkortet som reklamasjon! Men får det heller ikkje til å fungere. Det startar opp heilt vanleg, kjem inn i bios og alt. Men etter om lag 15 sekund slår maskina seg av. Det er ei melding på skjermen til hovudkortet som viser "KB ERROR". Nokon av de andre som har kortet som veit kva denne meldinga tyder? Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Eg og fekk dette hovudkortet som reklamasjon! Men får det heller ikkje til å fungere. Det startar opp heilt vanleg, kjem inn i bios og alt. Men etter om lag 15 sekund slår maskina seg av. Det er ei melding på skjermen til hovudkortet som viser "KB ERROR". Nokon av de andre som har kortet som veit kva denne meldinga tyder? Google er din venn KB error Det er faktisk hele post ++ lista til Striker Endret 30. januar 2008 av OldDuke Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Eg og fekk dette hovudkortet som reklamasjon! Men får det heller ikkje til å fungere. Det startar opp heilt vanleg, kjem inn i bios og alt. Men etter om lag 15 sekund slår maskina seg av. Det er ei melding på skjermen til hovudkortet som viser "KB ERROR". Nokon av de andre som har kortet som veit kva denne meldinga tyder? Google er din venn KB error Det er faktisk hele post ++ lista til Striker Takkar so mykje. Keybord Error tyder det! Skjønar ikkje heilt meininga med det då. Og no har eg inga aning om kva som klikkar maskina. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har du usb tastatur? gå i bios og sett den til å ikke klikke når det er feil/mangel på tastatur Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 har du usb tastatur? gå i bios og sett den til å ikke klikke når det er feil/mangel på tastatur Ja eg har USB tastatur(G15). Får ikkje gjort det før maskina slår seg av att, men eg skal prøve å kople til eit vanleg tastatur utan USB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå